project blaster 1997

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Volgens mij ben je met een paar honderd euro gesteld als je de revisie zelf doet.
Carters zou ik laten lassen. Pakkingen, dichtingen en eventueel lagers zijn de grote kost nu ook niet.
Een nieuwe krukas vind je op ebay voor nog geen 150 euro als je wat zoekt
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

JohnBeton schreef:Volgens mij ben je met een paar honderd euro gesteld als je de revisie zelf doet.
Carters zou ik laten lassen. Pakkingen, dichtingen en eventueel lagers zijn de grote kost nu ook niet.
Een nieuwe krukas vind je op ebay voor nog geen 150 euro als je wat zoekt
hey,
het probleem is dat ik zelf niet weet hoe het moet. En ik heb geen flouw idee waar ik zoiets kan laten lassen. En zit er bij zo'n krukas ook al een big-end lager dan?

greetz
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

ik zie dat hij al op marktplaats staat. hoop dat je er een mooi bedrag voor krijgt.

probeer hier ook eens: http://link.marktplaats.nl/151388743
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

big-end lager zit idd in je krukas, dat is de lager die daar vanonder in de drijfstang zit.
Als je een volledige krukas met drijfstang van bv. wiseco koopt dan is dat allemaal kant en klaar.
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

www.dqt.be
download de manual en je kunt het in principe zelf
blaster blokje zit simpel in elkaar :)
mijn revisie (nieuwe krukas (vito's), lagers, volledige koppeling, pakkinen, piston, balansastandwiel,...)
ik denk ergens 600euro alles zelf gedaan, carters kan je laten lassen bij iemand die goed kan TIG lassen.
ook je dealer zou normaal je carters kunnen lassen (of ze geven het uit aan een lasser).

www.ebay.com.
Plaats reactie