En dat mag gerustVyrena schreef:Tegenwoordig hoeven sommige vragen niet eens meer opgezocht worden, omdat ze bijna allemaal bovenaan staan omdat ze zo onnozel veel gesteld worden... Welke quad? Hoe snel? Bla bla bla... Uiteindelijk komen daar onnozele discussies uit, die ik de laatste tijd alleen maar zie. Nee een Banshee is sneller... nee een Raptor 350 is echt wel sneller als een Blaster... Nee een KTM is echt ***, je moet een Honda nemen Bla bla bla... Rijd gewoon en loop niet te z e i k e n, het gaat erom dat je lol hebt en niet dat je toevallig een quad met meer cc hebt ingehaald.
Sorry wilde even me gal spuwen, want heb een *** dag...
new members
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Onnodige vragen en dubbele topics heb je op zowat alle fora. Mense vragen het liever eens met eventueel nog bijkomende vragen. Je kan dan of:
1) een zinnig antwoord geven en/of beleefd verwijzen naar een topic waar het antwoord in te vinden is. Eventueel beleefd verwijzen de volgende keer de functie Zoeken te gebruiken.
2) op backspace drukken, op de 'vorige pagina' knop drukken in je browser. Je er niet druk in maken en je gewoonweg met een ander topic bezig houden.
Mocht iedereen er zich niet druk in maken en zo min mogelijk antwoorden, zouden er heel wat discussies vermeden kunnen worden. Als het om een zoveel-gestelde-vraag gaat, laat dan 1 iemand andwoorden. Niet 4, 5 mensen die de topicstarter flamberen.
Hou het net en optimistisch.
Yves
1) een zinnig antwoord geven en/of beleefd verwijzen naar een topic waar het antwoord in te vinden is. Eventueel beleefd verwijzen de volgende keer de functie Zoeken te gebruiken.
2) op backspace drukken, op de 'vorige pagina' knop drukken in je browser. Je er niet druk in maken en je gewoonweg met een ander topic bezig houden.
Mocht iedereen er zich niet druk in maken en zo min mogelijk antwoorden, zouden er heel wat discussies vermeden kunnen worden. Als het om een zoveel-gestelde-vraag gaat, laat dan 1 iemand andwoorden. Niet 4, 5 mensen die de topicstarter flamberen.
Hou het net en optimistisch.
Yves
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Ook een paar mensen die hier al enige tijd zitten doen dit. Veel dingen zouden opgezocht kunnen worden met bijvoorbeeld zoekmachines als Google. Sommige dingen heb ik binnen 5 seconden gevonden. Als je de weg naar het forum vind, denk ik dat de weg naar Google ook wel niet zo moeilijk zou kunnen zijn. Het is helemaal niet bedoeld om lullig te zijn ofzo, maar sommige dingen worden gewoon uit laksheid gevraagd, terwijl het antwoord zo makkelijk te vinden is.
- cyberdrone
- Quadracer
Tja mannen, niet iedereen spendeerd evenveel tijd op zijn pc dan op zijn quad he ..
Dus gewoon effe diep ademen, rokers = steek er eentje op en probeer ze de zoekfunctie te laten gebruiken of geef ze gewoon wat van je kennis te delen
Dus gewoon effe diep ademen, rokers = steek er eentje op en probeer ze de zoekfunctie te laten gebruiken of geef ze gewoon wat van je kennis te delen
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Easy Quadrider
- yamahakoppel
- Quad GOD
-
- Pro Quadrider
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;