Plaatsen Tnt snelheidsmeter
Plaatsen Tnt snelheidsmeter
hallo
heb een tnt snelheidsmeter gekocht kan iemand mijn misschien helpen hoe ik deze moet monteren?
Ik heb wel het montage blad maar is niet echt duidelijk.
bv aan welke bout maak ik vanachter de beugel om de magneet op de plaatsen ofzo en de andere volgorde
of foto's hoe iemand het gedaan heeft helpt mss ook
Mvg Tom
heb een tnt snelheidsmeter gekocht kan iemand mijn misschien helpen hoe ik deze moet monteren?
Ik heb wel het montage blad maar is niet echt duidelijk.
bv aan welke bout maak ik vanachter de beugel om de magneet op de plaatsen ofzo en de andere volgorde
of foto's hoe iemand het gedaan heeft helpt mss ook
Mvg Tom
Raptor 350
-
z400_racer
- Quadracer

worden de meeste tellers niet op een voorwiel aangeslote,dit was bij mij tog het geval
dan kan ik je er wel wat over vertellen
dan kan ik je er wel wat over vertellen
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
z400_racer
- Quadracer

achter heb je wel altijd meer zeker bij het optrekken,hoe vaakkomt het niet voor dat je wiel 'doordraait' de tellers van trialtech zitten allemaal op voorwiel..bubba019 schreef:ik zou hem achteraan aan het tandwiel willen zetten is naar het schijnt juister en vanvoor is niet zo simpel heb ik al getest met andere tellers
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
hey,bubba019 schreef:ja maar u tandwiel draait nooit door he da kan niet sneller draaien als u wielen he
als je wiel-spin hebt dan draaien je tandwielen/banden sneller dan dat je rijd in km/h. Dus dan zou hij niet de juiste snelheid weergeven.
Laatst gewijzigd door Scratch op vr 29 feb, 2008 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
het beste is dat je de km teller op je voorwielen aansluit,links of rechts maakt niet uit. op het beugeltje van de beschermkap zoals vanpee jelle beschrijft is de beste manier, en dan een magneetje in een van de imbusboutjes en opgelost. Eens dit goed gemonteerd is komt daar niets aan. wij monteren ze dagelijks en hebben nog geen enkele stuk gehad (tenzij al enkele fabrikatiefouten) Het enigste waar je moet opletten is de montage van de computer, is niet altijd even simpel om goed vast te zetten en zien dat als je alles verbind dat dit mooi waterdicht is gedaan,anders heb je binnen de kosrste keren problemen.
greetz
greetz
-
z400_racer
- Quadracer

dat bedoel ik dusScratch schreef:hey,bubba019 schreef:ja maar u tandwiel draait nooit door he da kan niet sneller draaien als u wielen he
als je wil-spin hebt dan draaien je tandwielen/banden sneller dan dat je rijd in km/h. Dus dan zou hij niet de juiste snelheid weergeven.
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
vanpee jelle
- Quadracer