Quadritje Vlaams Brabant

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

ola ni slecht hé :wink: waar is het nu juist en van verelst of ... ?
uwen buur heeft al ne bezetter gevonden precies :) :p
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Castelli
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Castelli »

den dj schreef:Dit zal het (hoogst waarschijnlijk) worden!
Niet al te groot voor 2 mensen
Grtz Dirk
Foto is met Gsm getrokken dus kwaliteit :braak:

Afbeelding
Mooi huis dat je gaat kopen.
Het is in begin inderdaad wel lastig als je een huis koopt want dat moet je effe een hele boel laten :-(

Maar het is een pak beter dan heel je leven een huis te huren.

Castelli

Toegevoegd na 39 seconden:

Mooi filmpje Dazoe en precies leuke plaatsen die ik niet ken :-)
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

DaZoe schreef:ola ni slecht hé :wink: waar is het nu juist en van verelst of ... ?
uwen buur heeft al ne bezetter gevonden precies :) :p
Neen ,is gebouwd door Habitus en is eigenlijk een "sleutel op de deur " maar we kunnen toch nog verschillende zaken zelf beslissen qua afwerking, zoals de electriciteit ,sanitair,pleisterwerken,enz... of we die door de bouwheer ,of zelf gaan doen.
Wijzelf zijn van plan om alles te laten doen zoals gepland maar zijn nog maar een dikke week bezig om alles een beetje te regelen zoals bank en dergelijke.
Als we beslissen om de pleisterwerken "zelf "te doen dan zal ik je zeker kontakteren
Er is nu een budget voorzien dacht ik van +-5800 euro (zonder BTW) om het ganse huis te doen,maar wij hebben totaal geen benul of dit nu veel of weinig is(zoals met meerdere zaken).Binnen een paar weken zullen we alvast veel meer weten .
We wonen nu in Bornem en het nieuwe huis is in GrEmbergen gelegen bij Dendermonde.Het is een verkaveling van +- 220 woningen waarvan de eerste fase "bijna"voltooid is.
Alleen de voordeur is niet onze goesting (is precies een achterdeur :cry: )maar daar zullen ze "misschien" een oplossing voor hebben.
Ik ben al blij dat mijn quadje de deur niet uit moet! :lol:
Grtz Dirk

Toegevoegd na 7 minuten:

@ Castelli, dat is inderdaad waar !We hebben het huis waar we nu in wonen 17 jaar geleden gekocht en er zouden toch wat veranderingen mogen in gebeuren alhoewel dit ongeveer al 22 jaar geleden ook al is gebeurd .
Maar ja je begint aan de badkamer...en zouden we de keuken ook niet doen ,en misschien de living en op de duur gaat het zover dat je alles vernieuwd en daarom hebben we gezegd laat ons is gaan kijken naar een nieuwbouw ,dan zijn we toch al +- 30 jaar "gerust"
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

dirk je moet eens plannen vragen in pdf-file en een eventueel bijhorende meetstaat
stuur die gegevens naar men mail dan zal ik eens checken maar lijkt me wel redelijk weinig dat bedrag ...
ja die voordeur das inderdaad een standaard achterdeur , kan je beter beetje opleggen voor een degelijke naar jouw smaak ;)

uiteindelijk zal je zien dat die sleutel op de deur en hun prijzen gebaseerd zijn als je het 'standaart' pakketje neemt qua afwerking , wil je mooier en duurzamer materiaal komt er altijd wat bij ... das nu eenmaal hun systeem
anyway veel bouwplezier en hou die quad zeker maar bij :mrgreen: :wink:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
sprot
Quadrider
Quadrider

Bericht door sprot »

Knap huis Dirk :duimhoog: algoe da ge uw nieuw machien al ni moet wegdoen,anders weet ik er iemand voor da héél hard geintresseerd is :roll: :p

Die andere deuren die zijn wel een stuk beter hé,just die van u is zo eentje :o

Succes ermee
-->Raptor 700 SE<--
<------LTZ400------>
viewtopic.php?t=22986
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

hola, hola,

den Dirk gaat zich nog eens in de kosten gooien, mooi huizeken, ik hoop dat alles vlug in orde is :applaus:

grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

@ Dazoe,Wel inderdaad ,het "standaard" pakket is heel weinig!
Ik zal is vragen of ze inderdaad een pdf-file hebben, zoja zal je deze wel in je mailbox krijgen.
I.v.m. de pleisterwerken hebben we een woning (uiterst recht op de foto) mogen bekijken en leek me allemaal wel in orde te zijn voor zover ik er verstand van heb,zelfs de plafonds en alle muren zijn gedaan
We zijn juist gaan kijken naar de badkamer en het budget dat daar voor voorzien was zitten we nu al een 2000 euro boven en zeker niet gek gedaan.
Morgen is gaan kijken voor een keuken ,ik hoop dat we voor een goede prijs toch iets degelijks kunnen kopen
@Sprot ,Ik had je wel een plezier willen doen maar neen hij blijft op mijne hof zenne :lol: :crosser:
@ Iche: Allessinds bedankt maar het zal toch allemaal nog +- 9 maand duren voor alleer we er kunnen gaan wonen (hoop ik)

Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Plaats reactie