Wegenwacht
Wegenwacht
Weet iemand heel toevallig of het mogelijk is om je Quad met wegtoelating aan te melden bij de wegenwacht?
Motoren kunnen dat ook en een Quad met wegtoelating staat ook als motorvoertuig geregistreerd, als een driewielig motorvoertuig weliswaar maar toch...
Het zou een uitkomst zijn, helemaal omdat die dingen niet op type vermeld staan maar op naam, elke willekeurige Quad die je in je bezit hebt zou je dan kunnen laten repareren indien nodig...
Ik hoop dat iemand er iets van weet of zelfs misschien wel ervaring mee heeft!

Motoren kunnen dat ook en een Quad met wegtoelating staat ook als motorvoertuig geregistreerd, als een driewielig motorvoertuig weliswaar maar toch...
Het zou een uitkomst zijn, helemaal omdat die dingen niet op type vermeld staan maar op naam, elke willekeurige Quad die je in je bezit hebt zou je dan kunnen laten repareren indien nodig...
Ik hoop dat iemand er iets van weet of zelfs misschien wel ervaring mee heeft!
Wildness Outdoor Trails, voor alle bedrijfsuitjes op Outdoor-gebied --> vanaf 15 maart ook Quadverhuur

OK, zou heel mooi zijn dan.
Maar je weet niet toevallig wat de kosten zijn?
Ik zal ze deze week eens proberen te bellen, als ik wat meer weet dan post ik het wel...
Mocht er nog iemand anders iets over weten dan hoor ik het natuurlijk nog graag!

Maar je weet niet toevallig wat de kosten zijn?
Ik zal ze deze week eens proberen te bellen, als ik wat meer weet dan post ik het wel...
Mocht er nog iemand anders iets over weten dan hoor ik het natuurlijk nog graag!
Wildness Outdoor Trails, voor alle bedrijfsuitjes op Outdoor-gebied --> vanaf 15 maart ook Quadverhuur

Ralph...wat een goeie tip  

Ik hoopte er gewoon even op dit late tijdstip achter te komen...
Hoe zit dat trouwens, heb jij alleen een Rhino of ook nog wat anders?
En vanaf wanneer woon je in Groningen zodat we even naar Dwingelo kunnen?

Ik hoopte er gewoon even op dit late tijdstip achter te komen...
Hoe zit dat trouwens, heb jij alleen een Rhino of ook nog wat anders?
En vanaf wanneer woon je in Groningen zodat we even naar Dwingelo kunnen?

Precies, dat was ook wat ik zo'n beetje bedoelde maar niet zeker wist. Alleen heb ik die ervaring met m'n twee auto's en weet ik niet hoe ze reageren als ik ineens bel voor een kapotte Quad...
Begrijp me goed, ik heb gekozen voor E-ton om dat soort meldingen juist te voorkomen maar ja, tenslotte weet je nooit

Ik bel ze deze week nog wel ff...
Of ik probeer het binnenkort gewoon even uit, laat ik eerst de accu leeglopen en dan bellen

Begrijp me goed, ik heb gekozen voor E-ton om dat soort meldingen juist te voorkomen maar ja, tenslotte weet je nooit
Ik bel ze deze week nog wel ff...
Of ik probeer het binnenkort gewoon even uit, laat ik eerst de accu leeglopen en dan bellen

Ik weet niet of het nog nodig is maar hier is de link naar Touring http://www.touring.be/nl/asp/home.asp
Basispakket start vanaf 30 € per jaar maar er staat niet speciaal bij welke voertuigen.
Maar via de site is het wel mogelijk om alle inlichtingen in te winnen die ge nodig hebt.
Misschien handig voor eventueel andere mensen die hier interesse voor hebben

Basispakket start vanaf 30 € per jaar maar er staat niet speciaal bij welke voertuigen.
Maar via de site is het wel mogelijk om alle inlichtingen in te winnen die ge nodig hebt.
Misschien handig voor eventueel andere mensen die hier interesse voor hebben