achteruit versnelling ltz 400

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
lowis
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

achteruit versnelling ltz 400

Bericht door lowis »

Ik heb sinds dit weekend een ltz 400 uit 2004 en ik vindt m echt helemaal geweldig,alleen heb ik wat problemen om hem in zijn achteruit te krijgen:de ene keer werkt het en dan weer niet.Kan iemand me helpen :oops: of een uitleg plaatsen?B.V.D
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

je moet gewoon zien dat je hem steeds in eerste legt(om problemen te vermijden) dan draai je aan de knop en moet je hem volledig gedraaid houden! terwijl je met je voet naar beneden klikt, en dan pas de knop loslaten
dan zou dit moeten werken
ps.in achteruit slaat de begrenzer snel aan!voor moest het nogal raar klinken :)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
lowis
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door lowis »

Thanx voor je snelle reactie :knikduim: .Ik ga het morgen proberen.Ik had al zo'n gevoel dat het aan mij lag en niet aan de z400 hehe :duimhoog: Wat een fijne quad is het toch.Ik ben er al 2 dagen lang mee op pad van s'ochtends tot s'avonds en kan niet wachten tot morgen :D
LT-Z400
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door LT-Z400 »

Ik heb ook nog niet zolang een Z400 en ik moet toegeven het is een verslaving :p

Grtz
jekessssssss
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jekessssssss »

kwil ook ne suzuki z400!
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

z400_racer schreef:je moet gewoon zien dat je hem steeds in eerste legt(om problemen te vermijden) dan draai je aan de knop en moet je hem volledig gedraaid houden! terwijl je met je voet naar beneden klikt, en dan pas de knop loslaten
dan zou dit moeten werken
ps.in achteruit slaat de begrenzer snel aan!voor moest het nogal raar klinken :)
inderdaad dat is de manier :wink: :duimhoog:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Plaats reactie