400cc uitlaat op een 200cc
400cc uitlaat op een 200cc
Hallo, ik zou graag een sportuitlaat die geschikt is voor een 400 of 450cc op een 200cc plaatsen? Hoe zit het dan met het vermogen?
Re: 400cc uitlaat op een 200cc
hey, om wat voor quad gaat het?andyc schreef:Hallo, ik zou graag een sportuitlaat die geschikt is voor een 400 of 450cc op een 200cc plaatsen? Hoe zit het dan met het vermogen?
greetz
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Alles kan en alles mag... Waarom zou je het eigenlijk willen?
Een uitlaat die ontwikkeld is voor een bepaald blok, hoort ook bij dat blok, en geeft ook het beste resultaat bij dat bepaalde blok en vermogencurve. Dus tja, het is er dus eigenlijk niet voor geschikt in mijn ogen, omdat je helemaal niet het optimale eruit kan halen en dat wil je toch eigenlijk wel.
Een uitlaat die ontwikkeld is voor een bepaald blok, hoort ook bij dat blok, en geeft ook het beste resultaat bij dat bepaalde blok en vermogencurve. Dus tja, het is er dus eigenlijk niet voor geschikt in mijn ogen, omdat je helemaal niet het optimale eruit kan halen en dat wil je toch eigenlijk wel.
- Paul Snip
- Quad Master

- Contacteer:
Voor 150 euro heb je een nieuwe en passende RVS uitlaat voor zo'n quad. Kijk maar even op www.quadstore.nl
In combinatie met een beter luchtfilter en een grotere sproeier is er nog wel wat vermogenswinst te halen.
Technisch zie ik ook geen problemen om die uitlaat van die 400 cc te plaatsen.
Jullie moeten niet zo negatief doen over deze quads. Ik weet uit ervaring dat ze best goed zijn!
In combinatie met een beter luchtfilter en een grotere sproeier is er nog wel wat vermogenswinst te halen.
Jullie moeten niet zo negatief doen over deze quads. Ik weet uit ervaring dat ze best goed zijn!
hey, het model dat jij hebt gehad is idd het beste model tot nu toe van bashan agm etc. Maar er is idd nog wel wat vermogen uit zo'n quad te halen kijk dit filmpje maar:Paul Snip schreef:Voor 150 euro heb je een nieuwe en passende RVS uitlaat voor zo'n quad. Kijk maar even op www.quadstore.nl
http://youtube.com/watch?v=3GYmauphqg4
weet alleen niet hoe lang zo'n blokkie dat gaat volhouden.
greetz