Gezocht
-
- Quadracer
Gezocht
ik zoek iemand in de provincie limburg die dingen chromeerd en waar jullie liefst goeie ervaring meehebben , prijzen of dergelijken mogen ook ..
ook zoek ik een spuiter om de kappen van mijn scoot te spuiten , in deze kleur als het kan :
candy red..
als hij kan plamuren is ook een pluspunt
gelieve eventuele eigen ervaringen met het bedrijf of de persoon ook te posten
ook zoek ik een spuiter om de kappen van mijn scoot te spuiten , in deze kleur als het kan :
candy red..
als hij kan plamuren is ook een pluspunt
gelieve eventuele eigen ervaringen met het bedrijf of de persoon ook te posten
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Als je iemand hier in de buurt zoekt, kijk eens in Bocholt, bij SGcartuning : http://www.sgcartuning.com
die mannen hebben indertijd ook mijne alfa gedaan, en ik was daar héél tevreden van !
http://www.sgcartuning.com/foto's2/alfa/alfa.htm
die mannen hebben indertijd ook mijne alfa gedaan, en ik was daar héél tevreden van !
http://www.sgcartuning.com/foto's2/alfa/alfa.htm
ik weet wel iemand die doet spuiten. maar dit kost je ook wel wat.
( wordt op bedrijf gedaan )
schade herstel bedrijf.
en zijn natuurlijk vakmensen.
ik weet alleen niet wanneer ze tijd hebben want ze doen hierbuiten natuurlijk ook zelf beunen.
dus pm maar even en dan zal ik het een en ander navragen.
( ps is aan de grens van nederland/belgie ) miss dat et te ver weg van je is.
( wordt op bedrijf gedaan )
schade herstel bedrijf.
en zijn natuurlijk vakmensen.
ik weet alleen niet wanneer ze tijd hebben want ze doen hierbuiten natuurlijk ook zelf beunen.
dus pm maar even en dan zal ik het een en ander navragen.
( ps is aan de grens van nederland/belgie ) miss dat et te ver weg van je is.
-
- Quadracer
bedankt alvast Alfa , zal eens contact op nemen met SG cartuning
quad-racerr , stuur gegevens maar door , woon op enkele km'tjes van de grens België-Nederland
nog iemand voorstellen ? of voor te verchromen ? Kevin of Charger mss ?
quad-racerr , stuur gegevens maar door , woon op enkele km'tjes van de grens België-Nederland
nog iemand voorstellen ? of voor te verchromen ? Kevin of Charger mss ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
bedankt
-
- Quadverslaafde
-
- Quadracer
voor het verchromen ?
heb je mss email adres ofzo ?
heb je mss email adres ofzo ?
-
- Quadverslaafde