Goes 220 Art-bumper probleem
-
yannickdegroeve
- Quadfanaat

Goes 220 Art-bumper probleem
. . .
Laatst gewijzigd door yannickdegroeve op wo 19 mar, 2008 18:22, 2 keer totaal gewijzigd.
net men eerste (opstap)quadje gekocht.
dit om het te leren tot ik geld genoeg heb
voor men droom 660
voor men droom 660
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
als je op de foto kijkt waar die bumper zogezegd opstaat,staat die enkel vast met de onderste vijzen en dat gaat erg hard verkeerd gaan als je ergens gaat tegenrijden.
nu bied ik je volgende oplossing aan: het U gedeelte van een draadklem rond de buis van je kader en een gaatje bijboren in de bumpertje
een draadklem is dit:
http://www.metaalwinkel-metalen.nl/img/ ... lem_kl.bmp
en enkel het gedeeltje waar de moertjes opgevezen worden gebruiken. kan je normaal in elke doe het zelf winkel vinden in de meeste diameters...
Een lange tige ombuigen is ook een optie,maar niet zo mooi.
na montage de uitstekende draadlengte afzagen of slijpen en zal wel vrij geslaagd en stevig zijn.
greetz[/url]
nu bied ik je volgende oplossing aan: het U gedeelte van een draadklem rond de buis van je kader en een gaatje bijboren in de bumpertje
een draadklem is dit:
http://www.metaalwinkel-metalen.nl/img/ ... lem_kl.bmp
en enkel het gedeeltje waar de moertjes opgevezen worden gebruiken. kan je normaal in elke doe het zelf winkel vinden in de meeste diameters...
Een lange tige ombuigen is ook een optie,maar niet zo mooi.
na montage de uitstekende draadlengte afzagen of slijpen en zal wel vrij geslaagd en stevig zijn.
greetz[/url]
-
bertmat
- Quadrunner

- Contacteer:
@yannickdegroeve: leg de bumper die je nu ontvangen hebt opzij tot je een 660 hebt, volgens mij past die daarop wel.
Zoek in tussentijd naar een beter passende bumper voor de Goes, op die manier heb je geen slijp-, las- of schilderwerken...
Groeten, Bert.
Zoek in tussentijd naar een beter passende bumper voor de Goes, op die manier heb je geen slijp-, las- of schilderwerken...
Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
yannickdegroeve
- Quadfanaat

ja maar die bumper is speciaal voor op een goes.
ik heb al foto's gezien van mensen die deze bumper hebben...
maar nooit een goede foto van de bevestigingen... dus ik dacht dat die "plug & play" was...
ni dus...
die 660 komt er wel maar nu nog niet... binnen een jaar/anderhalf...
eerst het deftig leren. zou zonde zijn moest ik die 660 al tege een boom plavijen hé
ik ga eens kijken naar die draadklemmen, ziet er mij wel goeie manier uit...
al heb ik hem nog niet helemaal door...
misschien wil je nogwel een kleine tekening bij maken? aub
(heb trouwens al naar de winkel gebeld en ze hebben deze foto's doorgestuurd naar de fabrikant...
ze moeten er geen model op plakken als het niet werkt he... kun je beter één zelf maken... evenveel mizerie)
ALVAST BEDANKT AAN U ALLEN, ook voor de complimenten.
groetjes Yannick
EDIT:
heb net die draadklemmen gaan halen in de selfmade en gemonteerd... (ja kben ne rappe
)
maar nog altijd klein probleemke...
die stangeskes van die draadklemme zijn te kort... en die benen van die bumper te wijd uiteen...
kheb dat een beetje terug geplooid... maar kben gestopt want dat alluminium begon te scheuren :-S
kga nu 2 gaatjes boren in die bumperbeentje en dan zalk nog wel iet vinden voor de lengte te adapteren ofzo...
greets !
ik heb al foto's gezien van mensen die deze bumper hebben...
maar nooit een goede foto van de bevestigingen... dus ik dacht dat die "plug & play" was...
ni dus...
die 660 komt er wel maar nu nog niet... binnen een jaar/anderhalf...
eerst het deftig leren. zou zonde zijn moest ik die 660 al tege een boom plavijen hé
ik ga eens kijken naar die draadklemmen, ziet er mij wel goeie manier uit...
al heb ik hem nog niet helemaal door...
misschien wil je nogwel een kleine tekening bij maken? aub
(heb trouwens al naar de winkel gebeld en ze hebben deze foto's doorgestuurd naar de fabrikant...
ze moeten er geen model op plakken als het niet werkt he... kun je beter één zelf maken... evenveel mizerie)
ALVAST BEDANKT AAN U ALLEN, ook voor de complimenten.
groetjes Yannick
EDIT:
heb net die draadklemmen gaan halen in de selfmade en gemonteerd... (ja kben ne rappe
maar nog altijd klein probleemke...
die stangeskes van die draadklemme zijn te kort... en die benen van die bumper te wijd uiteen...
kheb dat een beetje terug geplooid... maar kben gestopt want dat alluminium begon te scheuren :-S
kga nu 2 gaatjes boren in die bumperbeentje en dan zalk nog wel iet vinden voor de lengte te adapteren ofzo...
greets !
net men eerste (opstap)quadje gekocht.
voor men droom 660
voor men droom 660