Wat kosten Riegerveren voor Raptor?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
dit heb ik ontvangen bij mijn aanvraag voor veringen bij reiger, let wel, ik heb geen competitieve, maar recreatieve veringen aangevraagd:
Voor uw Yamaha Raptor kunnen wij u een set met standaard compressieverstelling en een set met high/low speed compressieverstelling aanbieden. Beide sets bestaan uit twee voordempers en één achterdemper incl. veer.
De prijs voor de set met standaard verstelling is 1270 euro en de set met high/low speed verstelling is 1450 euro.
Wij adviseren u de set met high/low speed verstelling omdat u hiermee meer verstelmogelijkheden hebt.
De levertijd op onze quad producten is op dit moment circa 3 weken.
Mocht u een set dempers willen bestellen zouden wij van u graag de afmetingen van de voorste draagarmen willen weten omdat hier wat verschil in kan zitten.
De hierboven vermeldde prijzen zijn incl. BTW (19%) en excl. transportkosten.
Voor uw Yamaha Raptor kunnen wij u een set met standaard compressieverstelling en een set met high/low speed compressieverstelling aanbieden. Beide sets bestaan uit twee voordempers en één achterdemper incl. veer.
De prijs voor de set met standaard verstelling is 1270 euro en de set met high/low speed verstelling is 1450 euro.
Wij adviseren u de set met high/low speed verstelling omdat u hiermee meer verstelmogelijkheden hebt.
De levertijd op onze quad producten is op dit moment circa 3 weken.
Mocht u een set dempers willen bestellen zouden wij van u graag de afmetingen van de voorste draagarmen willen weten omdat hier wat verschil in kan zitten.
De hierboven vermeldde prijzen zijn incl. BTW (19%) en excl. transportkosten.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
En geen high/low nemen, je zal verzuipen in de afstelmogelijkheden. High/low is enkel voor de profs.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider