aankoop blaster

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

projectblaster schreef:en weet er soms hier iemand of je ook hier in belgie over het strand mag rijden s'avonds greetz
Ik zal u helaas moeten teleurstellen, het is niet toegelaten om op het strand te crossen zelfs 's avonds. Maar wij doen het toch hoor :wink:. Doe het gewoon in de week, redelijk laat (duister) en van punt A naar punt B en niet heel de tijd op dezelfde plaats rijden. Dan zul je geen problemen hebben.

TIP: Doe het niet in de zomervakantie :wink:
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Als je een olie tankje achterop hebt dan hoef je niet zelf te mengen, maar het kan zijn dat deze er af gehaald is. Dan zal je zelf moeten mengen. Neem dan goede olie zoals Castrol RS 2T, kost een paar centen maar dan heb je ook wat en het kan theoretisch tot 1:100 gesmeerd worden. Als je dan 1:50 gaat smeren kun je 28 tanks vol gooien met 1 fles (4 liter 58 euro).
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Naft blijft overal hetzelfde, behalve greenoil en nettoil, dit zijn waterachtige naftmengsels, Ik gebruik Mx5 van putoline voor mijn blaster, die rookt wel nijg. Castrol TTs olie is wel supergoed en heeft een aangename geur.
greetz
Plaats reactie