Stuur verhogen Raptor 700R

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

Mika schreef:Dat zijn er van Tusk en die gaan maar tot 30mm dacht ik...
trailtech eeft hun vapor houder's, met riser blok, 45mm dacht'k, en dan een trailtech high bend stuurtje derop en dat's perfect :) kost niet zo heelveel
en voordeel bij die trailtech houders is dat lampjes en contact sleutel mee verhuizen...
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Er moeten toch ook gewone blokjes bestaan zodat ik voor de rest alles kan behouden?

Of zijn er geen van 2"?
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

2" is wel heel veel
ik denk dat je kabels en rem slang dat niet halen
die alu blokjes zijn 25mm hoog
dan moet je er twee tussen steken
never drive faster then your angel can fly
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Ik heb al andere remleidingen en heb die expres wat langer genomen zodat ze zouden aankomen als het stuur hoger komt. Gas- en koppelingskabel kan ik nog wel vervangen, da's geen moeite.

2 blokjes op elkaar lijkt me niet zo betrouwbaar, heeft iemand daar ervaring mee?
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

persoonlijk zou ik het nooit doen
never drive faster then your angel can fly
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

probeer ergens een occazie stuurstang te vinden die nog recht is , geloof dat er op het forum nog eentje van houser erges staat ..
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Geen 2 blokjes op elkaar doen, levensgevaarlijk vind ik dat. Overal kan speling opkomen, hoe meer spul, hoe meer speling.
Doe maar gewoon wat Dutje al zegt vanaf vorig jaar... Trailtech vind ik gewoon een geweldig stuur. Ik reed op de blaster met EML stuur en standaard, maar reed beter met trailtech. Gewoon goede houding en trilt gewoon minder. En eht is kwaliteitsspul, want ben vaak zat gevallen en niet krom, omdat ze iets meebuigen.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
quadfanatic
Toeschouwer
Toeschouwer

stuurverhogers

Bericht door quadfanatic »

als je bij te koop stuurverhogers in typt krijg je hele mooie anti vibe stuurverhogers deze heb ik ook op mijn raptor werkt perfect

je zult ronnie moeten contacteren waar hij ze gekocht heeft

contact slot kun je op het linker spat scherm maken op dezelfde hoogte als de knop voor de achteruit

succes
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Plaats reactie