Reiger veren heb een groot bereik in instelling van preload zodat je geen probleem zal hebben om die af te stellen volgens je gewicht.Fré schreef:aaaaah zo, sloeber![]()
oh enne toen ik de mijne bestelde moesten ze mijn gewicht niet eens weten. Wat indien ik een 150kg zware kerel zou zijn? Dan zouden mijn veren redelijk zacht aanvoelen imho, en dat kan je niet alleen compenseren met de regelbare comp/rebound, een aangepaste veer zou ook wel nodig zijn volgens mij.
works veren
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
Fré
- Quad Expert

Ja das waar Nikolas, maar de veersterkte is toch het enige dat niet instelbaar is he.
Dat instelbereik is wel een enorm voordeel voor als je je veren verkoopt, zit je niet met dat gesukkel dat je hebt bij de Amerikaanse veren waar je erop moet letten dat je ongeveer even veel weegt als diegene waarvan je de tweedehands veren overkoopt!
Dat instelbereik is wel een enorm voordeel voor als je je veren verkoopt, zit je niet met dat gesukkel dat je hebt bij de Amerikaanse veren waar je erop moet letten dat je ongeveer even veel weegt als diegene waarvan je de tweedehands veren overkoopt!
White LTZ-450 - powered by MSD -
Iedereen in de USA is enthousiast over de Works.
Je gooit er wat veerhoezen omheen, je gaat er niet extreem ruig mee om dus reviceren zal niet zo snel gedaan moeten worden. Voor 60 dollar kun je ze verzekerd opsturen.
Ik zou het een goede keuze vinden. Het zijn geen Ohlins of Reigers, maar wat de hek ze veren beter dan je stock veren dus prima te doen vind ik.
Je gooit er wat veerhoezen omheen, je gaat er niet extreem ruig mee om dus reviceren zal niet zo snel gedaan moeten worden. Voor 60 dollar kun je ze verzekerd opsturen.
Ik zou het een goede keuze vinden. Het zijn geen Ohlins of Reigers, maar wat de hek ze veren beter dan je stock veren dus prima te doen vind ik.
heb eens naar albaaction een mail gestuurd, kijken hoeveel ze vroegen enzo:
Hans,
Thank you for your interest in Team Alba Racing Products. I priced your order as requested. Unfortunately we can not accept international credit cards. I have attached a document that explains international payment options.
Works LTZ front stlr shocks 369.99 + 148.25 freight = 518.24 USD
Works LTZ front reservoir shocks 559.99 + 148.25 freight = 708.24 USD
If you have any questions or need any additional information please contact me at this e-mail address. Thank you.
Team Alba Racing
Nate Schrock
Hans,
Thank you for your interest in Team Alba Racing Products. I priced your order as requested. Unfortunately we can not accept international credit cards. I have attached a document that explains international payment options.
Works LTZ front stlr shocks 369.99 + 148.25 freight = 518.24 USD
Works LTZ front reservoir shocks 559.99 + 148.25 freight = 708.24 USD
If you have any questions or need any additional information please contact me at this e-mail address. Thank you.
Team Alba Racing
Nate Schrock
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer: