Roest + pinkerproblemen

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het hele zooitje laten poedercoaten, ben je meteen van het probleem af :D
rayman

Bericht door rayman »

wat kost dat weer niet
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Ralph schreef:Het hele zooitje laten poedercoaten, ben je meteen van het probleem af :D
Ik ben begonnen stuk per stukje mee te geven met mijn broer, die doet dit gratis in de spuitfabriek waar hij werkt. Word dus gedaan met poedercoating. Ik heb al een stuk teruggekregen en moet zeggen, kwaliteit is veel beter, veel dikkere laag, dus roestkans is echt minim. Geluk dat ik niets moet betalen want dit zou toch weer een paar eurootjes kosten hé
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
rayman

Bericht door rayman »

als hij gedaan heeft met de jouwe mag hij altijd de mijne ook eens meenemmen :roll:
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Poedercoaten is echt in de mode ! En degene die het doen kan ik geen ongelijk geven, doe ineens je hele kader Warrior ;-)
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Mika schreef:Poedercoaten is echt in de mode ! En degene die het doen kan ik geen ongelijk geven, doe ineens je hele kader Warrior ;-)
Das is wel in de mode, en is ook een mooi metallic kleur, veel mooier dan het originele grijs van Yamaha.

Zou wel mijn ganse kader willen, maar dan ben ik mijn quad voor zo lang kwijt en laat staan om hem dan weer in elkaar te knutselen :roll:
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

wat die pinkerdoos betreft is gewoon brol eerste klas die er bestaat!!! Ik had de mijne 1 week en die was al aan de kloten samen met 3 lampen, nu na 3weken is die terug aan de kloten samen met 4 lampen. goe materiaal zou ik zeggen. Ik ben van plan om Witte Leds te steken die je in bajonetvorm kan kopen bij telemechanique en in plaats van een pinkerdoos waarbij een bimetaal opgewarmt wordt door de stroom die door de lampen vloeit enzo het knippereffect creert ga ik dit veranderen door een beetje simpel eletronica en dit geheel in een compact waterdichte behuizing plaatsen. da zal dan tenminste niet meer stuk gaan dan dieje brol da ze erop plaatsen.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Obsession
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Obsession »

je kan die roest ook verwijdere met HCl (waterstofchloride) is wel gevaarlijk goedje
Driving a Yamaha blaster
Plaats reactie