scooter blok
- raptor350
- Quadracer
Je moet geen sprint scooter hebben om een vastloper te kunnen hebben hoor
Klein krasje in de cilinder is al genoeg om later een vastloper te krijgen, oorzaak kan zijn dat je sproeier te klein is/was...
Mijn vriend zijn derbi senda met gianelli conti uitlaat is vastgelopen omdat die zen sproeier niet had veranderd. En hij had enkel een andere uitlaat gestoken.
het is niet omdat je scoot goed loopt zonder dips, dat alles inorde is denk er maar is over
Klein krasje in de cilinder is al genoeg om later een vastloper te krijgen, oorzaak kan zijn dat je sproeier te klein is/was...
Mijn vriend zijn derbi senda met gianelli conti uitlaat is vastgelopen omdat die zen sproeier niet had veranderd. En hij had enkel een andere uitlaat gestoken.
het is niet omdat je scoot goed loopt zonder dips, dat alles inorde is denk er maar is over
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quadracer
@quad-racerr .. 2fast4race is 85cc en die zou niet lopen met een 12mm ^^
@coolboyke : je moet er ook aan denken , die mens ziet u wrs niet liever met enne kapotte blok binnenkomen waar ik ben geweest heeft rollen en sproeier veranderd en afgesteld op 50kmu bij varioplaat zodat ik geen miserie krijg en hij nergens beschuldigd van kan worden
zelfs standaard scooters lopen vast daar hoeft hij echt niet voor opgevoerd te zijn.
als ik u was zou ik eens navraag doen in enne andere winkel
@coolboyke : je moet er ook aan denken , die mens ziet u wrs niet liever met enne kapotte blok binnenkomen waar ik ben geweest heeft rollen en sproeier veranderd en afgesteld op 50kmu bij varioplaat zodat ik geen miserie krijg en hij nergens beschuldigd van kan worden
zelfs standaard scooters lopen vast daar hoeft hij echt niet voor opgevoerd te zijn.
als ik u was zou ik eens navraag doen in enne andere winkel
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quad Master
- Contacteer:
nice boosterke ze ! veel succes ermee !
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
-
- Toeschouwer
uitlaat
dat zou ik dan afraden om een andere uitlaat te steken heb vroeger ook andere uitlaat gestoken (bidalot) onder mijn mbk (nitro) die trouwens te koop staat, mijn varioring zat daar ook nog in en in mijn uitlaat zat nog een vervalletje voor de weerstand en die trekte niets op ge kon er gewoon al stappend naast gaan als hij vertrok
en ik rijde iets van een 53 km/uur en de flikken hebben mij nog tegen gehouden uitlaat kwijt en 100 euro betalen uitlaat koste 200 euro:muur:
en als je sneller wil optrekken kan je lichtere billetjes steken maar das dan niet zo gezond voor u motor (teveel toeren)
en ik rijde iets van een 53 km/uur en de flikken hebben mij nog tegen gehouden uitlaat kwijt en 100 euro betalen uitlaat koste 200 euro:muur:
en als je sneller wil optrekken kan je lichtere billetjes steken maar das dan niet zo gezond voor u motor (teveel toeren)
-
- Quad Master
- Contacteer:
afstellen noemt men dat !
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe