Hallo,
Ik heb sinds kort een barossa/smc. Leuke machine maar er mist hier en daar nog wel wat aan. De machine is niet zo goed onderhouden als me in eerste instantie werd verteld. Verkeerde sproeier, koppeling veert niet terug, etc. Allemaal relatief eenvoudig te repareren denk ik, dat wel, maar ja toch naar dat je hier altijd achteraf pas achter komt.
Nou zit ik met de vraag of ik nou wat geld uit moet geven aan tuning van dit machientje (weg-bandjes/andere velgen, spoorverbreders, verlagings veren etc) of dat ik dit allemaal op de grote hoop moet gooien om een A merk te kopen?
Ik kan hem namelijk gewoon opknappen en hiervan leren over hoe een quad werkt en daarna doorverkopen en wat beters terugkopen of er wat meer geld aan uitgeven en deze tunen.
Waar ik bang voor ben is dat als ik deze tune, ik uiteindelijk toch een zwaardere wil (hoewel dit voor het weg gebruik niet echt noodzakelijk is) en aan de andere kant ben ik bang dat als ik spaar voor een A merk ik uiteindelijk voor mijn doeleinden toch had kunnen voldoen met een simpele barossa (en dan een paar 1000 euro armer ben).
Iemand een idee? en als je adviseert om deze niet te tunen en door te sparen wat voor een sport quad zou je adviseren (met dus 95% weg gebruik en een budget wat zo rond de 5000-6000 euro's zal liggen)?
tunen of sparen?
zeker niet tunen , dat is allemaal weg gesmeten geld..
ik zou doorsparen voor en andere quad , en kijken voor een occasie yamaha raptor 350 of indien het kan een suzuki ltz400/kawazaki kfx 400.
beide zijn zeer goeie quads , waar je geen spijt van zult krijgen !
grtz
wesley
ik zou doorsparen voor en andere quad , en kijken voor een occasie yamaha raptor 350 of indien het kan een suzuki ltz400/kawazaki kfx 400.
beide zijn zeer goeie quads , waar je geen spijt van zult krijgen !
grtz
wesley
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik zou ook door sparen en die barossa gewoon rijklaar maken wat leren en dan proberen te verkopen en zoeken voor een 400cc
ik weet niet wat uw top van de barossa is maar je kunt zeggen ik rij niet snel maar een top van 110 moet je toch gemakkelijk kunnen voor vlot in het verkeer mee te kunnen
ik weet niet wat uw top van de barossa is maar je kunt zeggen ik rij niet snel maar een top van 110 moet je toch gemakkelijk kunnen voor vlot in het verkeer mee te kunnen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quad Master
- Contacteer:
niet tunen ! ge geraakt ze zelf ni originele kwijt, laat staan tunen ...
succes !
succes !
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
ik zou hem ook trachten in orde te zetten, en kijken naar iets anders,
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- cyberdrone
- Quadracer
idd, zet hem in orde met zo weinig mogelijk geld, onderhoud hem goed zodat je er no iets van krijgt als je hem wil verkopen en een bekend merk gaat aanschaffen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates