nieuw
-
punkcrosser
- Toeschouwer

nieuw
hellow
heel logis, ma ik ben nieuw hier. anders zou ik hier ook ni zijn. Ik heb pa weken gelden een quat gekocht...een kawa 4OO uit jaar 2005.
Ik ben er al rdelijk hendig mee, ma zo alleen is maar alleen. dus bij deze ben ik hier om mense te leren kenne wa ik samen mee kan gaan crosse.
Ik ben van Beerse, dan weet je iet e hehe
tot hoors greetz
heel logis, ma ik ben nieuw hier. anders zou ik hier ook ni zijn. Ik heb pa weken gelden een quat gekocht...een kawa 4OO uit jaar 2005.
Ik ben er al rdelijk hendig mee, ma zo alleen is maar alleen. dus bij deze ben ik hier om mense te leren kenne wa ik samen mee kan gaan crosse.
Ik ben van Beerse, dan weet je iet e hehe
tot hoors greetz
-
z400_racer
- Quadracer

welkom,
goede quadkeuze&veel plezier ermee
goede quadkeuze&veel plezier ermee
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
punkcrosser
- Toeschouwer

-
ProBlaster
- Quadracer

- Contacteer:
-
punkcrosser
- Toeschouwer

- cyberdrone
- Quadracer

-
epix no-fear
- Quad Expert

Hahaha, dankje. bah wil nu alweer mijn gebruiksnaam veranderen, kan zeker niet he?
Straks gaat iedereen me nog inezq noemen,
Ik heb momenteel trouwens wat jullie noemen rotzooi! Om mee te beginnen, cross toch niet op crossbanen,
Hou het vlak. Mijn quad is een loncin 110cc. Maar heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad, start altijd nog meteen.
Dus mijn "chinese" quad is nog perfectos, gelukkig maar!
Groeties,
Straks gaat iedereen me nog inezq noemen,
Ik heb momenteel trouwens wat jullie noemen rotzooi! Om mee te beginnen, cross toch niet op crossbanen,
Hou het vlak. Mijn quad is een loncin 110cc. Maar heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad, start altijd nog meteen.
Dus mijn "chinese" quad is nog perfectos, gelukkig maar!
Groeties,