Windows Service pack 2
Windows Service pack 2
Zoals de titel het al zegt...
Ik heb die nodig om vegas 8 te installeren, zodat ik AVCHD files kan bewerken. Kan iemand me een handje helpen?
Ik heb die nodig om vegas 8 te installeren, zodat ik AVCHD files kan bewerken. Kan iemand me een handje helpen?
‰ Quadracing Team
Navigeer naar WINNT \ SYSTEM32 directory en vindt het SCRRUN.DLL bestand. Klik met de rechtermuisknop op het bestand en selecteer eigenschappen. Klik vervolgens op de beveiliging tab en klik op de knop Adavanced. In de "machtigingen" tab, zorg ervoor dat uw gebruikersaccount is ingesteld op "volledige controle".
hoop dat dit werkt.
hoop dat dit werkt.
Dit is normaal gezien een "Access Denied" error, dus ergens wordt een bestand/registry key overschreven/aangepast waar je de juiste permissies niet voor hebt.
Probeer het eerst eens met een andere Admin account. Als dat niet werkt, volg dan onderstaande stappen op de Microsoft site.
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3 ... &x=11&y=11
Probeer het eerst eens met een andere Admin account. Als dat niet werkt, volg dan onderstaande stappen op de Microsoft site.
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3 ... &x=11&y=11
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
eergisteren ook zitten klooien voor die service pack2 binnen te krijgen, kon dus gewoon niet meer op msn... omdat ik die service pack niet had. Ook enkele keren moeten herbeginnen,gaf foutmelding,begon niet te instaleren na download, liep vast... na compleet te formateren,windows terug geinstaleerd en dan wou hij wel service pack2 instaleren en ook terug msn messenger
.
Moet maar mee met de vernieuwing zeker he
binnekort is andere pc, deze wordt nu toch terug al 4jaar ondertussen.
greetz
Moet maar mee met de vernieuwing zeker he
binnekort is andere pc, deze wordt nu toch terug al 4jaar ondertussen.
greetz
slecht nieuws.
@Alfredo: Stap 2.e werkt niet. Hij vindt geen Error5 ... code in de log file
@JohnBeton: Zowel veilige modus(met netwerkverbinding) als nieuwe accont met admin bevoegdheden werken niet.
PC is in september nog maar geformateerd...
Toch al bedankt voor jullie hulp. Denk dat ik eens op die van thuis ga proberen...
@Alfredo: Stap 2.e werkt niet. Hij vindt geen Error5 ... code in de log file
@JohnBeton: Zowel veilige modus(met netwerkverbinding) als nieuwe accont met admin bevoegdheden werken niet.
PC is in september nog maar geformateerd...
Toch al bedankt voor jullie hulp. Denk dat ik eens op die van thuis ga proberen...
‰ Quadracing Team