MX vs. ATV untamed
never mind , ondervonden dat men internetstekker nog niet instakDaZoe schreef:heb hem op ps3
zal weer niks zijn op ps3 vrees ik zoals meerdere gamesenige minpunt de ps3 heeft maar wat voor 1
is inderdaad op internet maar rustig qua volk , als je geluk hebt match van 3 man maar meer zit er precies niet in
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
Blaster-boy
- Quadracer

http://www.youtube.com/watch?v=N_hHSw2hUa8
vergelijking ps3 - xbox 360
k vind toch dat ps3 duidelijker beeld geeft ..
vergelijking ps3 - xbox 360
k vind toch dat ps3 duidelijker beeld geeft ..
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
kan zijn dat het meschien is op genomen , maar dat beeld vind ik dus echt niks aan , op de pc vind ik het beter , als je een goeien video kaart hebt .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
Blaster-boy
- Quadracer

k ben meer een race spellen freak dus ik w8 vol ongeduld op Gran Turismo 5 .. en geen zin om de prologue te kopen 
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...