Sfeerbeelden Le Touquet 2008
Sg6 ff op tanden bijten en volgend jaar zeker komen,after party moet je zeker meemaken .Ik heb met de mama en de zus van Nicky Vaes(na eerst de manne van Piranha Racing eronder gezopen te hebben) dikwijls aan het geraamte gehangen van de pitstenten en lekker mee geschud zodat de Nicolas telkens weer zijn discolamp moest vasthouden .Strontzat buiten geraakt en 1 uur op een bank op de dijk gezeten om wat uit te waaien vooraleer terug te keren naar men hotel waar mijn vrouw ongerust zat te wachten.Ze had dikwijls geprobeerd om naar mij te bellen maar mijn battery was al snel leeg omdat ik telkens wanneer de stroom in de tent wegviel de Nicolas bijstand gaf met het felle licht van mijn gsm display .NIcolas,bedankt voor dit kleine spectakel.
OP NAAR VOLGEND JAAR.
OP NAAR VOLGEND JAAR.
Enjoy your ride...
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ah, jij hebt die 120 liter uitgezopen
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
FOR FUN schreef:Sg6 ff op tanden bijten en volgend jaar zeker komen,after party moet je zeker meemaken .Ik heb met de mama en de zus van Nicky Vaes(na eerst de manne van Piranha Racing eronder gezopen te hebben) dikwijls aan het geraamte gehangen van de pitstenten en lekker mee geschud zodat de Nicolas telkens weer zijn discolamp moest vasthouden .****** buiten geraakt en 1 uur op een bank op de dijk gezeten om wat uit te waaien vooraleer terug te keren naar men hotel waar mijn vrouw ongerust zat te wachten.Ze had dikwijls geprobeerd om naar mij te bellen maar mijn battery was al snel leeg omdat ik telkens wanneer de stroom in de tent wegviel de Nicolas bijstand gaf met het felle licht van mijn gsm display .NIcolas,bedankt voor dit kleine spectakel.
OP NAAR VOLGEND JAAR.
Aaaaaah das "for fun". Haha, nu weet ik wie ge zijt...
Ja wij hebben eerst nog een ontspannen babbel buiten gehad met mekaar,en dan nog ff in de tent mekaar een knikje toegeworpen.Die actie ,dat dansvermogen en vooral het drankvermogen is eigenlijk niet slecht hé voor iemand die de,jawel, 50 naderd.Nicolas meen jij dat nu dat ik alleen die 120liter bier heb uitgezopen?dacht al bij men eigen da zijn veel literkes die ik gedronken heb maar nu dat er iemand deze bevestiging geeft van 120l. is mijn persoonlijk record van 13l. deftig verbroken.
PS:brengt gij tegen volgend jaar een 200l. bier mee dan kan ik gaan voor nieuw persoonlijk record.
PS:brengt gij tegen volgend jaar een 200l. bier mee dan kan ik gaan voor nieuw persoonlijk record.
Laatst gewijzigd door FOR FUN op vr 08 feb, 2008 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Enjoy your ride...
-
- Quadracer
- Contacteer: