Polaris Revolver

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Fre* »

Ralph schreef:Als hij echt zoiets gewonnen heeft, dan kun je er wel zeker van zijn dat het die goedkope Chinese imitatie versie is.
ge kunt er nu wel over zeggen dat het goedkope chinese imitatie is
maar als je is ziet al die dax'kes/monkey'kes en zelf pitbikes die nagemaakt worden
hoeveel deze niet verkocht worden, en zijn ze slechter van qualiteit?
motorisch waarschijnlijk wel, maar je hebt al deftige blokjes voor weinig geld...
hoogst waarschijnlijk zijn er al meer imitatie dax'kes verkocht dan echte honda's.
en dit verziekt de boel allemaal een beetje.. bij quads valt dit nu nog goed mee, alhoewel je ook aeon/kymco hebt..

hoe zou je zelf zijn als je er niet veel van af weet? als voor jou een dax een dax is... maar eens je de verschillen weet met honda's en namaak dan bekijk je het natuurlijk al anders. maar je hebt nu eenmaal een namaak gekocht voor een goed prijsje ( 800€ in de carrefour tegenover €2000 voor een 2dehands honda op kapaza :o ) en hij rijd ook, dus wat is het verschil...
ik hoop dat dit bij quads niet of beperkt zal blijven. maar eens het zover is, is het weinig of niet tegen te houden.
YannickSantermans
Quadrider
Quadrider

Bericht door YannickSantermans »

Miljaar, miljaar, ze hebben mij eens goed bij mijn *** gehad.
Zelfs een papier en alles na gemaakt van P magazine.
Veel te goedgelovig, da is het probleem.
Dus beschouw het dan ook maar als een 1 april grap :chagarijn:
Volgend jaar is het zijne toer, onnozel manneke :verymad:
Srry voor het misverstand, mag dus slotje op...:oops:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Motorisch zijn ze slechter, maar ook de kwaliteit van alle andere onderdelen, het frame, andere gebruikte materialen, etc... Niet iedereen heeft het geld er voor, dat weet ik, maar het blijft van mindere kwaliteit.
Plaats reactie