kymco mxu 300

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
firca
Toeschouwer
Toeschouwer

kymco mxu 300

Bericht door firca »

hallo allemaal,ik ben van plan mij een kymco mxu 300 te kopen,maar ik vind eigenlijk maar weinig terug over deze quad in dit forum!zijn er misschien personen op het forum die met een mxu300 rijden?en die me kunnen vertellen over de voor en nadelen van deze quad?verbruik?betrouwbaarheid van de motor?enz...
of kan ik beter een ander type kopen?
alvast bedankt allemaal, :applaus:
grtz firca,
suzuki v-strom 650,montesa 315 r,
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Ik heb ooit met een Kymco 250 MXU gereden (1jaar en ongeveer 5000km), het verbruik was vrij laag (5l/100km) en de motor was zeer betrouwbaar en heeft me nooit in de steek gelaten. Ik heb er nooit een panne mee gehad. Ik weet niet waarvoor je hem wil gebruiken natuurlijk, maar als je van plan bent om regelmatig met en bende te gaan rijden / off-road gaan, denk ik dat je snel naar een zwaarder model zal gaan zoeken.
Als het is voor recreatief gebruik dan zul je er veel plezier mee beleven. :duimhoog:

Er is een nieuwe Kymco 400 4x4 met onafhankelijke wielophanging op de markt, misschien daar eens naar zien.. :?

Kymco ligt volgens mij tussen de A en B klasse merken in, de MXU 250 word ook onder het merk Artic Cat en Suzuki (in de US) verkocht, dus t'is echt geen brol.

Mijn 250 had een top snelheid van 80km/u en denk dat de 300 niet veel sneller zal zijn, maar wel iets meer koppel en als ik me niet vergis heeft de 300 ook cardan aandrijving en een Low gear, dus dat zal wel iets beter zijn als je wat gaat ploeteren :crosser:

Moest je hem kopen kan ik je nog een vario-kit aan de hand doen wat het koppel nog wat zal verbeteren :wink:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
firca
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door firca »

bedankt voor de info cyberdrone :duimhoog:ik ben er nog niet helemaal uit wat het nu juist gaat worden,gezien de weinige reactie's over de kymco!misschien is het toch beter om voor een ander merk te kiezen,
grtz firca, :tongduim:
suzuki v-strom 650,montesa 315 r,
motorfret
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door motorfret »

firca:

gebruik even de zoekfunctie, je zal zien dat er veel meer reacties zijn.

of kijk eens op het forum van www.quadwelt.de : mensen met meer dan 20.000 km op hun kymco...
Plaats reactie