Forum Verhuis
na een paar weken op het verhuisde adres komen toch weer andere meningen
zo is het forum vaker niet bereikbaar en laad hij er vaak heel erg lang over.
ik weet niet wat er loos is. maar ik stoor me er nu toch al te lang aan, want het is toch wel al elke dag zo. ( daan geen problemen en dan opeens wel )
en nee het ligt niet aan mijn pc internet of andere dingen bij mij thuis/stage/school.
zo is het forum vaker niet bereikbaar en laad hij er vaak heel erg lang over.
ik weet niet wat er loos is. maar ik stoor me er nu toch al te lang aan, want het is toch wel al elke dag zo. ( daan geen problemen en dan opeens wel )
en nee het ligt niet aan mijn pc internet of andere dingen bij mij thuis/stage/school.
ook ik heb er wel enkele keren last van gehad.
ik heb er het grootste vertrouwen in dat het wel in orde komt, we heben hier enkele goeie informatici zitten die hard hun best doen voor ons
grtz
ik heb er het grootste vertrouwen in dat het wel in orde komt, we heben hier enkele goeie informatici zitten die hard hun best doen voor ons
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ja idd.Alfredo schreef:Het forum gaat inderdaad sneller dan voorheen (13ms tov 17ms), maar ik heb ook wel vaker time-outs, of pagina's die maar half laden. Nu heb ik er geen last van, vorige week was het erg.
deze week valt het nog wel mee. heb het miss 2 keer gehad. maar het was gewoon storend als je net iemand moet bereiken ofzo.
maarja hoop dat het forum bijna helemaal gereed is
Re: Forum Verhuis
De laatste paar dagen is het weer zover dat het forum onbereikbaar is of naar lange tijd pas door gaat naar een pagina.
( Ligt niet bij mij, want heb al aantal test gedaan )
Het is niet zo dat dit vaak voor komt maar als je met iets bezig bent is dit zeer vervelend.
Wordt er aan het forum gewerkt of iets?
Het is niet zo dat dit vaak voor komt maar als je met iets bezig bent is dit zeer vervelend.
ik ben de laatste dagen vanop alle mogelijke locaties online geweest (dat is het voordeel van mijn werk QFB staat als startpagina op mijn laptop, en nergens problemen gemerkt, ik was in ieder geval niet aan het forum bezig.quad-racerrr schreef:De laatste paar dagen is het weer zover dat het forum onbereikbaar is of naar lange tijd pas door gaat naar een pagina.
En het kan altijd al eens zijn dat het wat trager gaat, dat hoeft daarom niet aan de webserver te liggen, dat kan ook aan je internet-verbinding gelegen hebben, of aan 'n tussenliggende router. er zijn zoveel factoren die dit kunnen veroorzaken.
Hmm dat zal wel raar zijn want alle andere sites kom ik wel op.
zoals google marktplaats scooter-freaks enz.
Maar goed ik zal volgende keer eens tijd enzo opschrijven
En zal dan wel eens pingen naar het qfb.
Maar goed, zoals je al zei kan aan van alles liggen.
zoals google marktplaats scooter-freaks enz.
Maar goed ik zal volgende keer eens tijd enzo opschrijven
En zal dan wel eens pingen naar het qfb.
Maar goed, zoals je al zei kan aan van alles liggen.