tuningproject van mijne kfx 400
-
- Quadracer
nice ! die eend maakt het af
kan het dat ik u euh pak een 3 weken terug omgeving Hasselt heb zien rijden op een zaterdag ? uwe quad lijkt er sprekend op
kan het dat ik u euh pak een 3 weken terug omgeving Hasselt heb zien rijden op een zaterdag ? uwe quad lijkt er sprekend op
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
nee ge waart alleen die keer
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
allemaal bedankt voor de fijne rectie's
ondertussen heb ik mijn bocht afgedaan voor te laten polieren,ben benieuwd naar de resultaat,zodra de bocht klaar is komen er foto's
ps ( kris van yamahakoppel) is mij even komen helpen voor die bocht eronderuit te krijgen want ik heb niet zo het verstand ervan
grtzzz
ondertussen heb ik mijn bocht afgedaan voor te laten polieren,ben benieuwd naar de resultaat,zodra de bocht klaar is komen er foto's
ps ( kris van yamahakoppel) is mij even komen helpen voor die bocht eronderuit te krijgen want ik heb niet zo het verstand ervan
grtzzz
heeey,mijn bocht van de uitlaat is klaar,je ziet echt het verschil erin,is gewoon prachtig.
Met dank aan kris van yamahakoppel,die het voor heeft gepolierd echt super
ben echt blij dat het gedaan is,het stak echt op kop uit
zeg maar wat je ervan vind.
de foto op de quad zal proberen voor morgen.
hier zijn alvast de foto's hoe het eruit ziet.
dit was voor
en dit was na
grtzz snowy
Met dank aan kris van yamahakoppel,die het voor heeft gepolierd echt super
ben echt blij dat het gedaan is,het stak echt op kop uit
zeg maar wat je ervan vind.
de foto op de quad zal proberen voor morgen.
hier zijn alvast de foto's hoe het eruit ziet.
dit was voor
en dit was na
grtzz snowy
- yamahakoppel
- Quad GOD
ziet er echt goed uit snowy en in het echt nog beter want ik heb hem hier nog liggen
dadelijk nog even bij poleren in hoogglans je komt hem morgen maar halen
dadelijk nog even bij poleren in hoogglans je komt hem morgen maar halen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrunner