Vraagje over oude quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Quadzillaboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 763
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
Locatie: Vlaams-brabant

Bericht door Quadzillaboy »

Is een suzuki lt230. Is een viertakt semi automaat en is wel gehomologeerd geweest in Belgie.
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
defere
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 16
Lid geworden op: za 24 feb, 2007 16:53

Bericht door defere »

JohnBeton schreef:ik hoop langs een kant voor jou dat het een LT250R is, dan heb je een uniek exemplaar in je bezit, er zijn er zo niet veel in europa ;)
Maar die ga je spijtig genoeg nooit op papieren krijgen, tenzij je veel geld hebt. Die quads hebben nooit een type goedkeuring gehad, je kan ze dan laten keuren als alleenstaand geval of uitvoeren naar duitsland en daar laten keuren en terug invoeren, maar zonder type goedkeuring kost dat stukken van mensen.
Voor mijn suzuki LT500R heb ik dit allemaal nagetrokken, goedkoopste oplossing was 1500 euro indien van de eerste maal goedgekeurd. Dit is enkel voor de keuring zonder de accessoires om hem in orde te zetten (zoals tuv gekeurde lichten, pinkers, ... ...)

Maar je maakt me echt wel benieuwd naar het type, trek maar snel een foto :mrgreen:
heb eindelijk de fotos...
Er is al even niet meer mee gereden dus hij hangt nog vol opgedroogde modder... het leek me onbegonnen werk van dan ook even in men propere kleren te gaan zoeken naar de chassisnummer.. mss dat iemand van jullie weet of deze en heeft en waar die staat ? of hy gehomologeerd is ?
groetjes

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
quadje
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 554
Lid geworden op: wo 22 mar, 2006 23:41
Locatie: tilburg
Contacteer:

Bericht door quadje »

hey
ik denk al je hem eens grondig wast
dat ie er nog mooi uit komt te zien
ik ken het model echter niet
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

ja dat is en lt230 denk ik tis toch zowizo ne 4takt
2-takt zal altijd het beste blijven :)
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

dat ziet er idd een lt230 uit.
Ik denk wel dat die ooit gehomologeerd waren, heb er toch al eens een op kapaza zien staan met papieren.
Plaats reactie