baanmodel?
-
- Toeschouwer
baanmodel?
ik heb een klein vraagje ik heb dus nu reeds een yamaha blaster 2004 gekocht maar nu hij is niet bedoeld voor op parkoer misschien ooit een paar keer maar ik heb hem het meest nodig voor op de gewone verharde weg dus hoe kan ik hem het daar best voor verzien nieuwe banden misschien ik weet het niet heeft iemand daar raad over want ik heb al van veel gehoord dat het bijna niet te doen is op de baan en zeker niet met 2 personen maar mijn bedoeling is voor daar eens gezellig met mijn vriendin eens te toeren de zondag kan iemand daar mij bij helpen alvast bedankt
ligt eraan in welke klasse 2takt je gaat kijken, een blaster? idd niet zo geweldig op de baan, kan er nog altijd mee door vindt ik zelf. kijk een naar een banshee, die zou ik liever op de baan willen dan m'n suzuki!!!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Banshee is inderdaad een lekkerder model voor op straat, Blaster gaat ook best, ik rij er zelf ook mee op straat (staat op kenteken).
Als je er gladde banden onder zet kun je niet meer het zand in, tenzij je nog een setje banden er bij koopt.
Verbreden is inderdaad erg handig, dat is wat stabieler ook vooral in de bochten.
Misschien het tandwiel vooraan een tandje groter zodat je niet zo snel moet schakelen.
Als je er gladde banden onder zet kun je niet meer het zand in, tenzij je nog een setje banden er bij koopt.
Verbreden is inderdaad erg handig, dat is wat stabieler ook vooral in de bochten.
Misschien het tandwiel vooraan een tandje groter zodat je niet zo snel moet schakelen.
-
- Toeschouwer
bedankt alvast voor alle informatie maar mag ik een beetje meer preciezer informatie over de blaster welke maat van banden hoeveel verbreden en zou ik zelf de verbreders kunnen maken zoja kan er iemand de technische tekening door zenden en nog een vraagje ik heb net op de site van quad shop in de quad specials die yamaha die is toch langer of de orginele hoe hebben ze dat gedaan alvast bedankt ik ben echt al heel veel geholpen door jullie echt waar dank jullie daarvoor
Ik snap niet wat je bedoeltik heb net op de site van quad shop in de quad specials die yamaha die is toch langer of de orginele hoe hebben ze dat gedaan
Je mag best hoofdletters en punten gebruiken hoor
De maat banden moet je zelf weten, grote banden (22x..x..) geeft een wat hogere topsnelheid en minder snel in de hoge toeren. Het is maar net wat je wil.
Verbreden is vaak 2 inch, een Durablue as bijvoorbeeld is 2 inch aan elke kant.
-
- Toeschouwer
Eerst en vooral, ik vind dat een Blaster echt nie gaat voor op straat te rijden... En zeker nie met 2! Maarja, je hebt hem nu hé. Eerst en vooral moet je baanbanden kopen. Als je voldoende geld hebt kun je best die baanbanden op een extra set velgen steken, dan kun je wisselen. Met andere velgen is ie ook al beetje breder. Ten 2de zou ik spoorverbreders kopen (voor en achter). Betere wegligging! Als het alleen voor op baan is heb je geen bredere A-arms en/of andere as nodig. Als je na deze veranderingen vind dat je wat meer power wilt, kun je investeren in een andere pijp. Daarna moet je je quad jetten natuurlijk. Hoop dat ik je beetje geholpen heb!
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Kunt best met een Blaster op straat rijden en zeker met baanbanden.
Neem een tandje groter vanvoor, dan moet je de 110 wel kunnen halen.
Denk dat de medeweggebruikers het wel niet leuk gaan vinden als je de broodnodige pijp erop zet
Neem een tandje groter vanvoor, dan moet je de 110 wel kunnen halen.
Denk dat de medeweggebruikers het wel niet leuk gaan vinden als je de broodnodige pijp erop zet
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"