Ketting sluiten
Ketting sluiten
Hallo,
Ik ben bezig om mijn ketting te sluiten. O ring ketting..
Alleen ik krijg hem niet in elkaar. Hoe doen jullie dit? Met een waterpomp tang of...
Want ik ben bang dat ik hem kapot duw als ik teveel kracht zet.
Bedankt alvast.
Ik ben bezig om mijn ketting te sluiten. O ring ketting..
Alleen ik krijg hem niet in elkaar. Hoe doen jullie dit? Met een waterpomp tang of...
Want ik ben bang dat ik hem kapot duw als ik teveel kracht zet.
Bedankt alvast.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD

ik doe dat bij een waterpomp tang het plaatje goed er op duwen met de tang en dan het circlipsje er op met de tang
als het plaatje ver genoeg is blijft dat normaal zitten zodat de circlips er op kan
als het plaatje ver genoeg is blijft dat normaal zitten zodat de circlips er op kan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ik zet twee fijne griptangen op het slotje en hup het visje er op.
Is een beetje kracht op zetten maar lukt redelijk snel.
Heb zelf net een nieuwe ketting gestoken.
Is een beetje kracht op zetten maar lukt redelijk snel.
Heb zelf net een nieuwe ketting gestoken.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
vanpee jelle
- Quadracer

ik gebruik de kettingspanner van ralph en die werkt zeer goed, ben er tevreden over en je trekt niks scheef ermee wat je anders wel kan voor hebben als je hem er slecht opzet.
zoals ralph zei je zet gelijkmatige druk op de klem.
ik gebruik ook meestal een kettingslotje voor te ponsen die met klips willen wel eens open springen en dat kan rampzalige gevolgen hebben als je zeer snel rijd?
je kan je blok kapot slaan of de ketting slaat tegen je benen en dat is zeer pijnlijk.
grtz jelle
ik gebruik ook meestal een kettingslotje voor te ponsen die met klips willen wel eens open springen en dat kan rampzalige gevolgen hebben als je zeer snel rijd?
je kan je blok kapot slaan of de ketting slaat tegen je benen en dat is zeer pijnlijk.
grtz jelle
raptor 660 power
Hier krijg ik al pijn van aan mijn been als ik dit lees. Ik heb liever dat die tegen mijn been aan zou slaan dan tegen mijn blok. Maar ik heb het al opgelost. Ik heb het met een waterpomp tang gedaan. En hij zit echt perfect erin nu. Ik durfde niet te hard te duwen want de dealer zei, als je scheef zit, kan je de ketting weg gooien. Maar hij zit perfect en heb al 100km gereden en alles zit nog goed.vanpee jelle schreef:ik gebruik de kettingspanner van ralph en die werkt zeer goed, ben er tevreden over en je trekt niks scheef ermee wat je anders wel kan voor hebben als je hem er slecht opzet.
grtz jelle
Bedankt voor alle hulp echt super!
Ben blij dat ik nu alles nieuw en schoon heb daaronder.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
da is weer een verkoops praatje he " als ie scheef zit ..." men wil weer geld verdienen...
Als je beke logisch nadenkt en alles goe bekijkt dan zie ik hier gn pb in. Sommigen zien een ketting blijkbaar als een raket naar de maan sturen. Beke overdreven he
vinden jullie niet ? 
Als je beke logisch nadenkt en alles goe bekijkt dan zie ik hier gn pb in. Sommigen zien een ketting blijkbaar als een raket naar de maan sturen. Beke overdreven he
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
dezen is heel makenlijk naa te maken , ik heb aan me pa gevraagt voor naa te maken , en het is heel goed geluktRalph schreef:Daar zijn speciale kettingklemmen voor. Daarmee kun je een gelijkmatige druk uitoefenen op de hele schakel en hem zo inelkaar persen.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
- raptor350
- Quadracer

Gewoon zien dat ke ketting niet te hard spant ( omdat het nieuw is ) dus je bouten was losser draaien en dan kan je zo'n nieuwe ketting zeer makkelijk monteren hoor
Mss beetje wd40 op die aansluit klipjes doen en je handigheid bovenhalen, en klaar is kees
Mss beetje wd40 op die aansluit klipjes doen en je handigheid bovenhalen, en klaar is kees
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules