Rhino Tomb Raider edition
idd zelfde gedacht hier, ziet er goed uit en fijn om te volgen
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag eindelijk weer wat vooruitgang. We hebben nu 1 kant vast zitten aan het originele frame. Voor de andere kant moet ik nog een bocht kopen.
Het is helaas wat moeilijk te zien op de foto's, maar het geeft misschien een idee. Eind april of begin mei gaan we weer verder, ik moet een paar weekjes weg.
Het is helaas wat moeilijk te zien op de foto's, maar het geeft misschien een idee. Eind april of begin mei gaan we weer verder, ik moet een paar weekjes weg.
- yamahakoppel
- Quad GOD
wij zijn benieuwd naar het geheel resultaatHet gedeelte tussen de twee bouten is uitneembaar. Zo kan de bak nog kiepen. Het bovenste gedeelte blijft dan hangen aan de buizen die aan de originele kooi vast komen (die moeten we nog maken). Uiteraard komt het plastic er weer op zodra alles gelast en gepoedercoat is.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Dat zou niet zo stevig zijn geweest, de bak bestaat grotendeels uit 2mm dun pisbakkenstaal en tevens zijn er weinig punten om de kooi aan te bevestigen op de voorkant van de bak. De bak is nog steeds te kiepen door twee balken aan de achterkant er uit te halen. Voorlopig wil ik nog wel de eigenaar blijven, dus ik maak me geen zorgen om die kooi
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik zie het nut er wel van in om achteraan ook een soort rolkooi te maken, maar waarom is de horizontale balk niet gelijklopend met de rolkooi van vooraan? Zou volgens mij veel mooier geweest zijn... Maar het is natuurlijk nog niet af
Nooit gedacht aan een soort bikini-top? Dat zou er goed uitgezien hebben!
In ieder geval, nog veel succes
Nooit gedacht aan een soort bikini-top? Dat zou er goed uitgezien hebben!
In ieder geval, nog veel succes
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Quadracer
zoals wat ik voorstelde , zo'n soort hoesdak wat ze op cabrio jeeps zetten
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...