lichten onderaan je quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
jekessssssss
Toeschouwer
Toeschouwer

lichten onderaan je quad

Bericht door jekessssssss »

mag je zo tuning verlichting aan je quad onderaanhangen? bv dat de onderkant van je quad helemaal in het blauw is of groen of rood.. of is dat verboden voor op straat ermee rond te toeren?
PeRReWePS
Quadrider
Quadrider

Bericht door PeRReWePS »

Natuurlijk is dat verboden...
Jammer genoeg wel... Ik heb het wel opgebouwd gehad.
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

er zijn zoveel dingen die verboden zijn bij wet maar toch gedaan worden :wink:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
snowy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door snowy »

als de politie het niet ziet is het toch goed he :p
karl
Quadrider
Quadrider

Bericht door karl »

snowy schreef:als de politie het niet ziet is het toch goed he :p
De politie moet hier zeker niet over zeuren :!:
Ze hebben zelf van zo een blauwe lampjes op hun voertuigen staan :lol:
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Alle verlichting, buiten die dat wettelijk voorzien is, is verboden. Dus niet enkel neon, maar ook ventielleds, stroboscopen, ...
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Gewoon doen man, er zijn er die je kan aan en uitzetten.

Is al vet alleen als je even geparkeerd staat :wink: , en dan kunnen ze je toch niet beboeten toch ? !

mvg
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Op de openbare weg mag het onder geen enkel geval. :wink: Ik heb ook led's erop maar deze gebruik ik enkel als ik stilsta of op een show ofzo. trouwens door de dag ziet ge het toch niet zo goed. :wink: :duimhoog:
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:Op de openbare weg mag het onder geen enkel geval. :wink: Ik heb ook led's erop maar deze gebruik ik enkel als ik stilsta of op een show ofzo. trouwens door de dag ziet ge het toch niet zo goed. :wink: :duimhoog:
hehe nee idd, ma stel: s'avonds tis donker, en ge gaat een durrum halen ofzo en ge staat op de parking van het restaurant. dan mogen ze je toch niet beboeten toch?
Raar vb maja :D.

Je doet het ook grotendeels voor jezelf e , als s'avonds nog eens langst je garage passeert en hem opblinkt terwijl de ledjes opstaan, altijd leuk. En is geen kostelijke upgrade hé :wink:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Normaal mogen/kunnen ze u dan niks nee als ge stilstaat. Nee idd het kost 3 keer niks. :wink:
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Op privéterrein kunnen ze je niets maken, op de openbare weg moet het altijd uitstaan. Daar hoort een parkeerplaats langs de kant van de weg ook bij. Over openbare plaatsen (dus toegankelijk voor het publiek, kan parking zijn) ben ik niet zeker, maar zaken zoals verzekering gelden daar ook.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

ff zoek zoek zoek :D

In de wet staat voorgeschreven welke verlichting verplicht op elke wagen( dus ook quads scooters en de hele reutemeteut) aanwezig is, en in een tweede punt welke optionele verlichting is toegestaan (mistlampen voor, extra verstralers) en aan welke voorwaarden die moeten voldoen.
Elke andere verlichting is verboden, ook indien uitgeschakeld. De lampen zelf (in dit geval de neonbuizen) mogen niet aanwezig zijn, de bekabeling kun je mits veilig wel laten hangen.

je weet dus ook de risico's die je loopt als het eronder zit.

(2) Als je stilstaat op de openbare weg val je onder de gewone wetgeving. Sta je op een parkeerterrein of evenemententerrein welke eigendom zijn van een organisatie, of een particulier, val je niet onder de regels van de openbare weg en mag het dus wel.
jekessssssss
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jekessssssss »

Elke andere verlichting is verboden, ook indien uitgeschakeld. :

was da nu vo zever da staat toch uit :) en als je zo ziet op van die brommerkes hebde da ook ze van die gaste da nog na school gaan ..

tis wel eigelijk zever wa ze er over zegge...

(Je doet het ook grotendeels voor jezelf e , als s'avonds nog eens langst je garage passeert en hem opblinkt terwijl de ledjes opstaan, altijd leuk. En is geen kostelijke upgrade hé )

tis idd geen super grote kost en zo doeje je quad wa meer opfleure vin ik dan voor men eige en das gewoon mooi :)[/quote][/b][/b]
Plaats reactie