KODIAK DOET NIX ALS IK WIL STARTEN!!!!!!!
KODIAK DOET NIX ALS IK WIL STARTEN!!!!!!!
yeee de mannen .
Mijn kodiak doet nix als ik wil starten .
Hij geeft nix van stroom en ik denk dat het aan de alternator ligt.
Kan er mij iemand helpen met dit probleem!
Ik moet hem manueel in gang trekken en als de quad draait is er weer stroom dus dan gaan de lichten, etc...
Maar als ik hem wil starten is er nix van stroom!!
Bedankt alvast .
Greetz brechty
Mijn kodiak doet nix als ik wil starten .
Hij geeft nix van stroom en ik denk dat het aan de alternator ligt.
Kan er mij iemand helpen met dit probleem!
Ik moet hem manueel in gang trekken en als de quad draait is er weer stroom dus dan gaan de lichten, etc...
Maar als ik hem wil starten is er nix van stroom!!
Bedankt alvast .
Greetz brechty
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Volgens mij is het de zekering. De lichten kunnen ook oplichten van de stroom van de alternator, maar je hebt de batterij nodig om het boeltje draaiend te krijgen.
Kijk eens als je met een testlampje de batterij niet kan testen.
Heeft hij lang stilgestaan?? Contact niet laten opstaan??
Ik heb ook eens een lege batterij gehad bij de vrouw hare quad. Na 3 weken stilstaan was de batterij volledig leeg. Er was een lek via de pinkerdoos.
Kijk eens als je met een testlampje de batterij niet kan testen.
Heeft hij lang stilgestaan?? Contact niet laten opstaan??
Ik heb ook eens een lege batterij gehad bij de vrouw hare quad. Na 3 weken stilstaan was de batterij volledig leeg. Er was een lek via de pinkerdoos.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zit zo dus als ik het contact(sleuteltje draaien ) wil aanzetten dan krijg ik nix van stroom dus de lichten gaan niet en de starter enz.. gaan allemaal niet. Als de quad draait ( ik moet hem manueel in gang trekken ) dan gaat alles weer maar in het begin wil de quad geen stroom geven.
De batterij is denk ek wel nog goed hoor want als gij eenmaal in gang getrokken is dan werkt alles weer maar als gij nog niet draait en het sleuteltje is gedraaid dan heb ik dus nix van stroom.
Maar alvast bedankt iedereen.
Greetz brechty
De batterij is denk ek wel nog goed hoor want als gij eenmaal in gang getrokken is dan werkt alles weer maar als gij nog niet draait en het sleuteltje is gedraaid dan heb ik dus nix van stroom.
Maar alvast bedankt iedereen.
Greetz brechty
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Haha, ik heb daarstraks een schoon voorval gehad, quad wou ook nie starten en ik maar de toer gedaan om te zien wa scheelde, bougie uitgehaald etc, ik kreeg ontsteking, er was naft, ????? Wa was nu gebeurd ???
De kleine had den uitlaat volgepropt met modder ... Modder eruit en t'beesteke draaide weer lijk ne lier
De kleine had den uitlaat volgepropt met modder ... Modder eruit en t'beesteke draaide weer lijk ne lier
Die kleine onder z'n voete gehad zeker?Linhai schreef:Haha, ik heb daarstraks een schoon voorval gehad, quad wou ook nie starten en ik maar de toer gedaan om te zien wa scheelde, bougie uitgehaald etc, ik kreeg ontsteking, er was naft, ????? Wa was nu gebeurd ???
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"