ten vregelaar wint ook met KTM
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ten vregelaar wint ook met KTM
van het weekend was de eerste proef voor het duits kampionschap in dreetz
na de training 4 ktm quads bij de eerste 5 en 1 yamaha
foto's http://www.dirtquad.de/wordpress/?page_ ... &gallery=8
kort verslag wel in het duits http://www.dirtquad.de/wordpress/?p=32#more-32
na de training 4 ktm quads bij de eerste 5 en 1 yamaha
foto's http://www.dirtquad.de/wordpress/?page_ ... &gallery=8
kort verslag wel in het duits http://www.dirtquad.de/wordpress/?p=32#more-32
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb gerucht vernomen dat de 2009 versie met nieuwe 450 en nieuwe 530 zal zijn maar weet niet hoeveel waarheid daarin zit.
Is niet verwonderlijk dat er zoveel ktm's bij de top zitten bijna alle toppers daar zijn overgestapt naar KTM. Denk dat echte waardemeter het EK zal zijn als de diverse merken tegen elkaar komen met hun beste piloten. Nog 4-tal weken en het is zover. Ik verwacht er heel mooie strijd. Brou is al direct een GP circuit, dus zal onderste uit de kan gehaald moeten worden !
Is niet verwonderlijk dat er zoveel ktm's bij de top zitten bijna alle toppers daar zijn overgestapt naar KTM. Denk dat echte waardemeter het EK zal zijn als de diverse merken tegen elkaar komen met hun beste piloten. Nog 4-tal weken en het is zover. Ik verwacht er heel mooie strijd. Brou is al direct een GP circuit, dus zal onderste uit de kan gehaald moeten worden !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
jah denk dat dat er nergens zo hard gereden gaat worden als op de ek wedstrijden.
het nivo daar zal hoger zijn denk ik dan in duitsland frankrijk engeland belgie of nederland.
denk dat er een 10 tal rijders voor het kampionschap kunnen gaan als het er niet meer zijn.
de kans hebbers Duitsland:freund yamaha.schreiber ktm.streuberyamaha.(lenz zal er net tegen aan zitten.)
nederland;maessenyamaha en ten vregelaar ktm
belgie;natuurlijk vlaymans w-tec
frankrijk week niet goed wie er meedoen.couprie yamaha en warnia suzuki denk ik.
engeland;mitchel,beda.tordoff.holmes alle 4 yamaha
ken nog een paar deelnemers maar die zullen niet al de wedstrijden doen.
om tewinnen is het belangrijkste niet uitvallen elke reeks uitrijden dan zal je al heel ver komen.
en rijders die vroeg al een paar reeksen uitvallen zullen denk ik niet meer die verre verplaatsingen maken
zal er ook iemand met een can-am of polaris het ek gaan rijden no-limit?
het nivo daar zal hoger zijn denk ik dan in duitsland frankrijk engeland belgie of nederland.
denk dat er een 10 tal rijders voor het kampionschap kunnen gaan als het er niet meer zijn.
de kans hebbers Duitsland:freund yamaha.schreiber ktm.streuberyamaha.(lenz zal er net tegen aan zitten.)
nederland;maessenyamaha en ten vregelaar ktm
belgie;natuurlijk vlaymans w-tec
frankrijk week niet goed wie er meedoen.couprie yamaha en warnia suzuki denk ik.
engeland;mitchel,beda.tordoff.holmes alle 4 yamaha
ken nog een paar deelnemers maar die zullen niet al de wedstrijden doen.
om tewinnen is het belangrijkste niet uitvallen elke reeks uitrijden dan zal je al heel ver komen.
en rijders die vroeg al een paar reeksen uitvallen zullen denk ik niet meer die verre verplaatsingen maken
zal er ook iemand met een can-am of polaris het ek gaan rijden no-limit?
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Rijdt Tordoff nu ook met Yamaha mss?
Vorig jaar zat hij toch bij Suzuki Anderson?
Vorig jaar alle 4 de Engelsen bezig gezien en er samen mee gereden, gaan hard rond hoor!
2 weken geleden nog met Holmes zitten spelen int zand, hehe, achteraf nog een praatje geslaan, en ze verschoten van de power van mijn 525
Vorig jaar zat hij toch bij Suzuki Anderson?
Vorig jaar alle 4 de Engelsen bezig gezien en er samen mee gereden, gaan hard rond hoor!
2 weken geleden nog met Holmes zitten spelen int zand, hehe, achteraf nog een praatje geslaan, en ze verschoten van de power van mijn 525
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Op de eerste manche zullen er idd 10-tal podiumkandidaten zijn, maar door uitvalreeksen gaan net zoals vorig jaar wel veel afhaken. Het komt er dus op aan om geen nul reeksen te scoren en dan kom je vlotjes top 5 binnen naar mijn gedacht. Voor overwinning gaat het gaan tussen Mitchell, Warnia en Couprie. Die zijn outstanding tov de rest.
Vraag zal ook zijn wie klaar is voor de start in Brou. Wie heeft voldoende mogelijkheden gehad om te trainen met het slechte weer, wie heeft meeste competitieritme.
In Brou verwacht ik trouwens heel wat fransen in top 10. Die hebben dan al 3 proeven achter de rug, dus al in het ritme en thuisrijders kunnen altijd iets meer.
Ik ga alvast gaan genieten in Brou, is trouwens verlengd weekend dan !
Tegen 1 juni is het al de derde proef in Gdansk en zouden de kaarten al eens geschud kunnen zijn, of toch minstens de grote lijnen.
Vraag zal ook zijn wie klaar is voor de start in Brou. Wie heeft voldoende mogelijkheden gehad om te trainen met het slechte weer, wie heeft meeste competitieritme.
In Brou verwacht ik trouwens heel wat fransen in top 10. Die hebben dan al 3 proeven achter de rug, dus al in het ritme en thuisrijders kunnen altijd iets meer.
Ik ga alvast gaan genieten in Brou, is trouwens verlengd weekend dan !
Tegen 1 juni is het al de derde proef in Gdansk en zouden de kaarten al eens geschud kunnen zijn, of toch minstens de grote lijnen.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ja... we zijn erdoor geraakt, nog paar details en de beestjes staan weer klaar.JR schreef:off topic: weer een nachtje gesleuteld nikolas?