Ik garandeer julie dat er niets mis is met een blaster op de baan. Eerst en vppral proficiat met je aankoop, gaat er veel joy aan hebben. Heb tekining staan van spoorverbreders op mijn site (bij mods), de dikte bepaal je zelf, het is best dat je ze uit aluminium maakt of ertelon, Op men tekening staat een foutje, de gaten staan niet 100mm van elkaar, maar in een cirkel van diameter 100. Sorry daarvoor, moet dat nog veranderen. Je voorste wielen draai je gewoon om, gewoon nieuw gat boren langs de andere kant van de velg en een ventiel olmgekeerd in het oude gat steken. Voor die banden, dat bepaal je zelf, ik rij ook met 2 op de baan, maar is wel vrij hard sturen met spoorverbreders en crossbanden op. Dus als je baanbanden steekt zal dit wel beter zijn.
greetz
site: HTTP://klx2500.tripod.com
Ralph schreef:@ L.D. Heb je weleens met een Blaster op straat gereden?
Ik rij ongeveer 70% op de weg, 30% offroad met m'n Blaster, en dat gaat langs geen kanten, en zeker niet als er nog eens een passagier achterop zit. Warrior is al stukken beter voor op de baan. Mijn mening eh. Kan mss ook zijn dat de mijne zo slecht rijdt op de baan omdat hij vanachter veel breder is dan vanvoor.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
nee toch niet, ik spring met 2 over verkeersdrempels, die vering geeft geen kick, het zijn nog originele ook. Ik ondervindt wel dat hij nu met de spoorverbreders moeilijker is voor het sturen, maar het gaat.
Anders moet je is wat meer boterhammetjes eten L.D.
greetz
moest ik nu hem verbreden met 250mm aan beide kanten met spoorverbreders is dit goed of mag het nog meer. en het is dus overduidelijk elk zijn eigen mening over de blaster de een rijd liever met een 2-stroke de andere niet de een kan het goed op de baan vinden de andere niet greetz
projectblaster schreef:moest ik nu hem verbreden met 250mm aan beide kanten met spoorverbreders is dit goed of mag het nog meer. en het is dus overduidelijk elk zijn eigen mening over de blaster de een rijd liever met een 2-stroke de andere niet de een kan het goed op de baan vinden de andere niet greetz
spoorverbreders van 25 cm is een beetje van het goede teveel zeker, normaal 5 , 6 cm per kant toch
Het voordeel van deze is dat je ze op de orginele bouten zet, je band plaats je weer op de bouten van de spacer. Geeft een minder grote kracht op de bouten die in je as zitten.