prestaties raptor 350

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 29 aug, 2007 15:21
Locatie: Meldert

Bericht door Fre* »

ja inderdaad goed gezien 6250€ en welke prijs staat doorstreept?

iedereen dat hier iets zegt spreekt gij tegen, en je hebt misschien nog nooit met een raptor gereden.
je moet er niet aan aanpassen, standaard raptor rijd zowiso rapper dan 110.

en wat die nerfbaars betreft, Als het al zo onveilig is denk je dan niet dat het er niet standaard verplicht zou moeten opstaan? Het is gewoon een trend, een gewoonte, een must dat als je een quad koopt dat er nerfbaars op moeten, en omdat iedereen dit doet wordt het ook als normaal aanzien. je zal al heel stuntelig moeten zijn om onder u achterwiel te komen met u been. de kans van op u zijkant te vallen is denkek nog groter.

het gaat er hem gewoon om dat
een 350 als traag wordt aanzien en voor beginners is (wat ik al een zeer gevaarlijk speelgoedje vind voor een beginner)
en dat de helft van wie hier iets zegt over de 350 er nog nooit deftig mee gereden heeft...
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2307
Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
Locatie: Aalst
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

even over die nerfbars, een beetje modder op je voetsteuntjes is al genoeg om met je beentjes eronder te raken, dit is geen trend, ook geen gewoonte, dit is veiligheid.
ik dacht dat je op wedstrijd zelfs verplicht waard deze te hebben (?).
coolboyke
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 20:12
Locatie: west-vlaanderen

Bericht door coolboyke »

Ind nicolas . rijden zonder nerfbars zou ik persoonlijk ook niet doen! voor iemand die regelmatig crosst zijn nerfbaars een must ! :wink:
en dat van dat ik nog nooit met een raptor 350 gereden heb ? vergeet dat maar . ik zou er ook mijn mening niet over zeggen als ik er nog nooit mee gereden had ...
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Bericht door Boncari »

ik ben het ook helemaal met optnicolaas en coolboyke eens!
Nerfbars zijn gewoon veel veiliger, bij het crossen zet je normaal gesproken kracht met je voeten en als je er dan afglijd heb je een probleem! :wink:
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
tim1988
Quadrider
Quadrider
Berichten: 251
Lid geworden op: wo 25 jul, 2007 09:14
Locatie: Werchter
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

coolboyke schreef:Ind nicolas . rijden zonder nerfbars zou ik persoonlijk ook niet doen! voor iemand die regelmatig crosst zijn nerfbaars een must ! :wink:
en dat van dat ik nog nooit met een raptor 350 gereden heb ? vergeet dat maar . ik zou er ook mijn mening niet over zeggen als ik er nog nooit mee gereden had ...

Ik heb er toch ook sterk mijn twijfels over.
Wat jij hier al allemaal hebt liggen rondvertellen over de raptor 350 zijn 90% leugens.
Ik rij er zelf mee en ik vind het een zeer toffe quad om mee te rijden.
En ik ging 118 km/h standaard.
Nu ga ik ongeveer 106 km/h omdat ik nu met grotere bandenmaat rij.
Als je me niet gelooft zal ik wel eens mijn andere banden terug steken en dan mag je hier eens een toureke me mij komen doen dan zulde wel anders piepen.
Je zal het moeilijk hebben om me te volgen in de bossen daar ben ik zeker van.


Iedereen mag zijn mening geven natuurlijk maar als je alleen leugens verspreid om een type quad slecht te maken die dit zeker niet verdient :duimlaag:
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

Het is geen leugen dat een 400cc sneller en beter is dan de Raptor350...
Het is zeker geen slechte beginnersquad maar wonderen mag je er toch niet van verwachten.
tim1988
Quadrider
Quadrider
Berichten: 251
Lid geworden op: wo 25 jul, 2007 09:14
Locatie: Werchter
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

Dat zal de 10 % zijn waar hij niet over liegt.
Die ltz is zeker sneller dat heb ik ook al meermaals gezegd.
Maar ik denk niet dat een raptor350 zo hard zal achterblijven en de topsnelheid zal zeker niet veel hoger liggen.
En ik blijf erbij dat hij hier bij ons in de bos mij maar eens probeert bij te houden. :crossercool:
Dan zal hij wel zien dat da spel een stuk harder gaat dan hij denkt!
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 29 aug, 2007 15:21
Locatie: Meldert

Bericht door Fre* »

dat 10% waarheid?

hij beweerde dat de blaster sneller was dan de 350 :D dus de 10% waarhied zit hem in iets anders.

dus een blaster 200cc ( wel 2takt maar maakt niet zoveel uit) is EVENSNEL als een 350? waar 150cc verschil op zit
maar een 400 is dan wel weer SNELLER dan een 350 waar maar 50cc verschil op zit?

daar volg ik coolboyke zijn redenering al niet, maar het zal wel aan ons liggen.

allesinds heeft de topicstarter toch al een heleboel (nuttige) informatie kunnen verkrijgen denk ik. en zal hij toch al wat meer weten.

voor de rest zullen we hier maar niet eindeloos blijven discusieren zeker?
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2307
Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
Locatie: Aalst
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

jij kijkt teveel naar de cc's
coolboyke
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 20:12
Locatie: west-vlaanderen

Bericht door coolboyke »

oke oke , kzal der nie blijven over praten en u maar u gedacht gevn! de raptor 350 is 20 keer sneller dan een ltz400 en gaat hem ferm voorbij op topsnelheid ! en de raptor is ook nog eeens 20 keer sneller dan een blaster !
voila ! nu content ? tis toch dit dat je wil horen ?
(denk nu niet dat ik razend ben ofzo e , maar tis toch dit dat je wil horen hoop ik ?)
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
ATV-FReaK
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 24 feb, 2008 07:24

Bericht door ATV-FReaK »

sneller dan de ltz zal het zeker niet waar zijn

en weet ondertussen ook al dat CC's niet alles wil zeggen(bv verschil tussen yfz en de raptor 700)

de yfz doet HELEMAAL niet onder voor de 700 msszelfs sneller weet ik niet zeker terwijl de yfz toch ook weer 250cc minder is
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 29 aug, 2007 15:21
Locatie: Meldert

Bericht door Fre* »

:mrgreen:

ik heb een blaster en een 350 gehad en ik kan maar zeggen wat ik ervaar.
ochja, ik zal het wel ni weten :D

laat maar

(btw over die ltz heb ik hier nog nooit gezegt dat hij trager zou zijn dan de 350 :wink: , ik heb het er gewoon niet zo voor omdat ik hem ook helemaal niet mooi vind, maar dat is mijn idee erover, dus je zal er mij nooit over horen beweren dat hij dit of dat is.
bubba019
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 23 feb, 2007 19:11
Locatie: Hasselt

Bericht door bubba019 »

jongens het gaat toch niet om de snelheid he ik rij ook met een 350 en op mijn teller komt ook 115 op te staan als ik alles eruit haal maar dit is de bedoeling ook niet van een quad he.
jij koopt da omda het een mooi look heeft of om andere redene
En de dag vandaag mag jij op de meeste plaatsen niet sneller als 120.
Jij kan al op trekken als een beest met een quad, dus voosprong heb jij altijd als jij wil race ofzo alleen afgeven op snelheid daarna.


dit vind ik ervan en ben content van mijn 350 een beetje aanpassingen en kan perfect volgen in het dagelijkse verkeer een standaard 350 vind ik iets minder heb ik in het begin ook gehad
en kris van yamahakoppel kan beammen da mijn 350 goed gaat!


grtzzzzzzzz Tom
Raptor 350
ATV-FReaK
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 24 feb, 2008 07:24

Bericht door ATV-FReaK »

of ie nu 110 gaat of 140 denkdat als je 110 met een quad rijdt dat ie stil aan toch wel begint te zwabberren en dat zal op die snelheid al niet meer aangenaam rijden zijn en optrek is zowieso het belangrijkste denk niet dat iemand me dat zal tegenspreken
bubba019
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 23 feb, 2007 19:11
Locatie: Hasselt

Bericht door bubba019 »

voila dat vind ik ook en da is er ook niet voor gemaakt he als jij wilt race koop u dan een snelheidsmoto of als de topsnelheid zoveel van belang is :tongduim: :tongduim:
Raptor 350
Plaats reactie