CFmoto 500
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
CFmoto 500
Hey,
Even een vraagje,
Ik heb een kennis die had een CFmoto500 en die liep +- 110km/h. Helaas is deze door iemand in elkaar gereden.
Nu hebben we weer een nieuwe maar die loopt maar 85km/h we hebben de begnzing bij de carb al weggehaald en het schroefje bij het gas ook.
Maar waar zit de laatste begrenzing?
Iemand enig idee.
Alvast bedankt.
Gr michael
Even een vraagje,
Ik heb een kennis die had een CFmoto500 en die liep +- 110km/h. Helaas is deze door iemand in elkaar gereden.
Nu hebben we weer een nieuwe maar die loopt maar 85km/h we hebben de begnzing bij de carb al weggehaald en het schroefje bij het gas ook.
Maar waar zit de laatste begrenzing?
Iemand enig idee.
Alvast bedankt.
Gr michael
-
- Toeschouwer
- Berichten: 32
- Lid geworden op: di 10 jul, 2007 21:22
- Locatie: franeker
Er zit een prop in de uitlaat, bij de verbinding van de voorste naar de achterste pijp boor die prop uit dat scheelt aanzienlijk in kracht,
Mijn broer heeft namenlijk ook een cf 500 en die had hetzelfde probleem en rijd nu ong. 95 km/h rijd zelf sym quadlander en das 250 cc (105 km/h)
Mijn broer heeft namenlijk ook een cf 500 en die had hetzelfde probleem en rijd nu ong. 95 km/h rijd zelf sym quadlander en das 250 cc (105 km/h)
Can Am Outlander 800 MAX
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- Berichten: 32
- Lid geworden op: di 10 jul, 2007 21:22
- Locatie: franeker
Voor zover ik weet zitten er 2 begrenzers op, en ik din dat ook snelheid neemt.
1- De carburateur, maar die hadden was dus al aangepast
2- Prop in de uitlaat op de verbinding van pijp 1(voorbocht) naar pijp 2 (Achterstuk en demper)
3- Op de voorbocht zit een buisje gelast voor het een of ander, (Alleen nederland) anders komt de cf nederland niet in, dit buisje heeft verder geen functie en neemt wel 2 pk weg van je machine, deze doorslijpen en dichtlassen zodat de uitlaat weer 1 geheel word.
Bij mijn broer is dat buisje onder het rijden de 1e 1500 km 2 keer geknapt en dat geeft erg veel herrie, na 2 keer repareren (garantie) zijn we zelf bezig geweest en hebben hem dus dicht gelast was tot redelijk kracht extra gaf.
succes
1- De carburateur, maar die hadden was dus al aangepast
2- Prop in de uitlaat op de verbinding van pijp 1(voorbocht) naar pijp 2 (Achterstuk en demper)
3- Op de voorbocht zit een buisje gelast voor het een of ander, (Alleen nederland) anders komt de cf nederland niet in, dit buisje heeft verder geen functie en neemt wel 2 pk weg van je machine, deze doorslijpen en dichtlassen zodat de uitlaat weer 1 geheel word.
Bij mijn broer is dat buisje onder het rijden de 1e 1500 km 2 keer geknapt en dat geeft erg veel herrie, na 2 keer repareren (garantie) zijn we zelf bezig geweest en hebben hem dus dicht gelast was tot redelijk kracht extra gaf.
succes
Can Am Outlander 800 MAX
tunig cf500
hey quad liefhebbers
wie kan mij vertellen waar de begrenzing van de cf 500 in de carbarateur zit?
de prop uit de uitlaat is er uit en de schroef achter het gas erachterweg maardie in de carbarateur kan ik niet vinden
alvast bedankt
wie kan mij vertellen waar de begrenzing van de cf 500 in de carbarateur zit?
de prop uit de uitlaat is er uit en de schroef achter het gas erachterweg maardie in de carbarateur kan ik niet vinden
alvast bedankt
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 107
- Lid geworden op: za 01 mar, 2008 00:14
- Locatie: Wieringen (Noord-Holland)
- Contacteer:
Re: CFmoto 500
hallo allemaal
waar zit en wat is precies de prop ? is dit wellicht de katalysator ?
peter
waar zit en wat is precies de prop ? is dit wellicht de katalysator ?
peter
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
Re: CFmoto 500
als je de katalysator deruit haalt gaaat die al een km of 10 harder
Mijn extra grote KittyCat
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
Re:
jack dubbelu schreef:achter de rechterkap, zit een driehoekig dekseltje.
Als je die er af schroeft, dan zie je aan het dekseltje een nokje zitten. Deze moet je er af zagen en het dekseltje er weer opschroeven.
Dat is alles.
Succes,
Jack
heeft een barossa dit ook , of anderen begrensers ??
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Re: CFmoto 500
Mijn E-ton Viper st50 heeft namelijk ook vanaf het begin een buisje naar een zwart kastje, ik heb hem open gemaakt, en er zat een ijzer rasterwerkje in met een filter. Vanaf de uilaat gaan de gassen erin, gaan door het filter, en gaan via een klein buisje er weer uit. Vanaf de uilaat naar het kastje zit een flexibele buis, kan ik deze afbinden met trekbandje?
- hardcorechaam
- Quadracer
- Berichten: 1110
- Lid geworden op: za 04 apr, 2009 18:52
- Locatie: Chaam
- Contacteer:
Re: CFmoto 500
zit die prop/katalysator (denk dat die prop in de uitlaat de katalysator is) er ook bij een bashan? en zou dat iets schelen om die er uit te halen?