Quad kopen.

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Flaptaart
Toeschouwer
Toeschouwer

Quad kopen.

Bericht door Flaptaart »

Hallo,
Ik ben op zoek naar een quad waar ik goed mee kan crossen. (niet echt heel ruig terrein alleen wat kleine heuveltjes) Alleen is mijn budget niet erg groot.(600 euro) weet iemand hier een goede quad voor te vinden?

Groetjes Flaptaart,
nickon
Quadrider
Quadrider

Bericht door nickon »

met 600 euro ga je niet ver komen :lol:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Vergeet het maar. Tel er nog eens 2400 euro bij op en je kan gaan zoeken voor iets.
Flaptaart
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Flaptaart »

Kan ik met 1000 euro dan wat kopen?
http://www.buy-road.nl/product_info.php ... cts_id=649 is dat anders misschien iets?

Groetjes Flaptaart,
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Flaptaart schreef:Kan ik met 1000 euro dan wat kopen?
http://www.buy-road.nl/product_info.php ... cts_id=649 is dat anders misschien iets?

Groetjes Flaptaart,
Als het is om een beetje recreatief rond te toeren kun je er misschien wel wat plezier aan hebben, maar ik mijn ogen spaar je beter door om een betere 2'de hands aan te schaffen.

Hou er rekening mee als je die quad van 700€ gaat kopen, dat je er niet te wild mee zal moeten doen of je gaat brokken krijgen, en zoiets ga je zeer moeilijk doorverkocht krijgen, dus is het een beetje weggesmeten geld als je het mijn vraagt.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Flaptaart
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Flaptaart »

Zou iemand mij dan een goede quad van rond de 1000 euro kunnen zoeken waar ik mee over kleine heuveltjes kan?
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door Paul Snip »

http://link.marktplaats.nl/120063329 dit lijkt me al degelijker dan die die jij aandraagt.

http://link.marktplaats.nl/138287288 E-ton is zeker een goed merk

http://link.marktplaats.nl/148363995 Dit type is een Bashan. Die heb ik zelf een tijdje gehad, met kenteken, dat heeft deze niet. Maar die zijn op zich best goed.
--Mark--
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door --Mark-- »

ik weet nog wel een barossa voor €1200
weet niet precies hoeveel cc het is, ik dacht 110 of 125, moet even navragen, maar hij staat te koop in Den Oever (noord-west Nederland) ligt bij de afsluitdijk. Dat is denk wel erg ver rijden voor jou :oops:

als je er meer over wilt horen dan hoor ik het wel :duimhoog:
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

--Mark-- schreef:ik weet nog wel een barossa voor €1200
weet niet precies hoeveel cc het is, ik dacht 110 of 125, moet even navragen, maar hij staat te koop in Den Oever (noord-west Nederland) ligt bij de afsluitdijk. Dat is denk wel erg ver rijden voor jou :oops:

ey,
der zijn geen barossa's van 110 of 125cc dus dat zullen wel weer die chineesjes zijn.

de barossa's zijn 170,250,300cc

greetz
--Mark--
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door --Mark-- »

Scratch schreef:
--Mark-- schreef:ik weet nog wel een barossa voor €1200

ey,
der zijn geen barossa's van 110 of 125cc dus dat zullen wel weer die chineesjes zijn.

de barossa's zijn 170,250,300cc

greetz

ow dan kan het ook die 170 zijn. Zoals ik al zei ik weet niet precies hoeveel cc het was.. het was iig minder als 200.
dan zal het inderdaad die 170cc zijn
iemand goede ervaringen hiermee?
want barossa is toch wel een aardig B-Merk dacht ik zo.. geen chinese wegwerpquad
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

hey,
barossa is zeker een goed B-merk. Het is in elk geval een stuk beter als die chineeze quads en er zijn genoeg onderdelen voor te vinden. Wel is het zo dat barossa's die meer dan 2000km hebben gelopen wel wat onderhoud vergen en een revisie nodig zijn aangezien de blokjes wel van iets mindere kwaliteit zijn als die van de A-merken.

maar verder leuke quad.

toch zou ik eerder een yamaha blaster kopen dan een barossa.
greetz
tivalus
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door tivalus »

Grote voordeel van Barossa is dat 90% van de onderdelen uit te wisselen zijn met Kasea en SMC. Hierdoor zijn de onderdelen veelvuldig en relatief goedkoop te vinden.

Nadeel blijft dat niet iedere quadgarage zit te wachten op een Barossa in onderhoud. En dat wordt dan wel lastig als er klusjes zijn die je zelf niet kunt (Dit is mijn ervaring, kan ook mijn lokatie zijn en dat er gewoon weinig quad garages in mijn buurt zitten).

Ander nadeel is dat de part-list en onderhoud handleidingen niet gratis te vinden zijn zoals bij veel A merken. Er bestaan namelijk wel onderhoudhandleidingen/servicemanuals maar deze kosten een euro of 20. Ook zijn er voor zover ik weet geen complete tuning/CDI kits voor Barossa te vinden.

Ik ben zelf wel blij met mijn Barossa 170cc, maar heb hem puur gekocht om te leren rijden en hoe zelf onderhoud te plegen aan zo'n ding. Ik verwacht dat ik hem over een jaartje wel vervang door een yamaha of kawasaki :)
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Topicstarter, ik geef je een raad. Blij van die chineese rotzooi af. Ik heb zelf geen ervaring met z'n prul maar ik weet precies hoe die k*****t china poppetjes werken. Zogauw die met motortjes e.d beginnen, moet je niks ervan kopen. Dankzij die mensen dat kopen blijven die (GRRRR) die prullen bouwen.

Spaar liever voor een quad. Want dit zijn geen quads ze lijken er alleen op. Haal er je voordeel uit en blijf van die rotzooi af!
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Fre* »

of je koopt je een pocketquad? :mrgreen: je kan er u zelf 2 kopen met dat budjet :tongduim: :quad:

of ver 5 dubbel u bedrag en je hebt al iets leuks
een blaster ofzo
Plaats reactie