Off-Road petitie voor het behoud van onze hobby

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
TheW
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 14 apr, 2008 20:15
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door TheW »

handtekening 518 gezet

grtz
Ronny
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 27 okt, 2006 19:46

Bericht door Ronny »

nr 520 javascript:emoticon(':D')
Heel Blij
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Antwoord van een brief naar Joël smets

Stefaan,

Ik heb de afgelopen 2 jaar veel contact gehad met het kabinet sport ivm oefenterreinen motorcross.
Ik weet dat dit een andere problematiek is maar heb je mail toch doorgestuurd naar het kabinet om eens te horen wat hun visie is. Meer dan waarschijnlijk zijn hier ook het kabinet ruimtelijke ordening, leefmilieu en landbouw betrokken partij. Ik weet immers uit ervaring dat petities vaak (helaas) weinig uithalen en dat lobbywerk op hoog niveau de enige kans op slagen biedt ...
Ik houd u op de hoogte.
Grtn,
Joël
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Moddermietje
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 21 jan, 2008 11:19
Locatie: Tienen

Bericht door Moddermietje »

Wel mooi van Joel dat hij op jou e-mail andwoordt. Ik geloof zelfs dat hij zondag bij Chris d'Hondt aanwezig is.
Maar buiten dat Stefan, heb jij nu al getekende petities nog ontvangen van iemand ? Denk anders wel dat het tijd wordt dat iedereen eens gaat wakker schieten.
Dus oproep naar iedereen DRUK DIE PETIETIE AF, LATEN TEKENEN EN OPSTUREN NAAR STEFAN.

grtz Moddermietje
KNUDDE
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: di 15 apr, 2008 09:59
Locatie: SINT TRUIDEN

petiitie

Bericht door KNUDDE »

heb 5jaar gereden op het permanent cross parcour van gelinden (bij sint truiden)
waar controle was op de db
was een van de best onderhouden parcours
maar er woonde een kortbij gemeente raadslid van sint truidend die er tegen was
hebben van alles geprobeerd om het open te houden
maar tegen de politiek kan je niets beginnen
de mensen in het dorp vonden het heel plezant oms eens komen te kijken
maar 3 op 10mensen vinden het leuk
dan heb je als gemeente raadslid vlug gekozen

e
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Moddermietje schreef:Wel mooi van Joel dat hij op jou e-mail andwoordt. Ik geloof zelfs dat hij zondag bij Chris d'Hondt aanwezig is.
Maar buiten dat Stefan, heb jij nu al getekende petities nog ontvangen van iemand ? Denk anders wel dat het tijd wordt dat iedereen eens gaat wakker schieten.
Dus oproep naar iedereen DRUK DIE PETIETIE AF, LATEN TEKENEN EN OPSTUREN NAAR STEFAN.

grtz Moddermietje
Merci dat je dit nog even aanhaald want buiten die bundel van u en Julle heb ik van niemand nog iets terug gekregen. Volgende week ga ik nog naar het Suzuki center om de copijen te gaan halen. En morgen zal ik ook nog wat handtekeningen verzamelen bij de off-road rit bij Chris D'hondt.

Dus aan iedereen die nog petities heeft stuur ze naar mij via post, of leg ze bij het suzuki center en ik zal ze daar dan wel gaan halen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Plaats reactie