Bij Steukers (in de kolmen) kunnen ze wel iets maken denk ik.
Ge kunt ook altijd eens proberen met er wat cola op te gieten, volgens mijn ma helpt dat roest op te lossen
ja dat is een probleem waar iedereen mee te maken heeft
die jongens bij honda hebben een minder groot magazijn als yamaha
iemand die een klein beetje met een draaibank overweg kan, maakt zo een nieuwe as
van al dat slaan met hamers past straks je moer er niet meer op, dus je zal iets moeten
Ik heb de moer op de as laten zitten en heb er zo met de hamer opgeslagen. Dus dat gaat nog maar ik denk dat ik morgen er een zaagblad ga bij halen want het gaat nooit los komen, vrees ik.
Als de maten van de velgen hetzelfde zijn als die van een trx250r weet ik nog wel een setje gouden 9 inch velgen van een trx250r voor je. er zit alleen een slag in 1 van de velgen maar die is niet onherstelbaar
ze zijn van een maat van me dat zal ik moeten navragen.
Ik ga zodra ik de velgen zie even kijken hoe erg de slag is, maar volgens mij is hij nog wel goed te richten. en zijn ze ook een keer over gespoten in het goud maar zijn ze wel origineel goudkleurig.
Ik kom hier op terug. Zodra ik meer weet hoor je van me.
wat ook helpt is, een draadstang erin draaien in die M10 getapt kant, van ongeveer 40cm, op't einde een moer erop lassen,
maar op de draadstang een vol ijzer bus monteren die erover glijd, mag redelijk massief zijn, en gebruiken als slag hamer om de as eruit te tikken.
Ik heb de as moeten doorzagen. Naar iemand geweest die een pers heeft. 200bar druk op de as gezet die nog in de swingarm zit en dan nog zelfs niet bewegen. Ik ging al een beetje achteruit omdat ik het niet meer vertrouwde. Dus heb ik de achterste motorsteun, die zit tussen de swingarm, ook maar doormidden gezaagd en nu is alles los.
Maar er zitten geen lagers in. Het zijn dus enkel bussen en dat nog zonder smeernippels