PGO250->raptor660
PGO250->raptor660
Vorig jaar hebben mijn broer en ik een PGO 250br aangekocht om op de veldwegen wat plezier te beleven, maar we kwamen er al snel achter dat we wat vermogen ontbraken!
Daarom hebben we beslist om er een andere motor in te plaatsen en de keuze viel op een raptor 660!
De ombouw gebeurt door een maat van mij die al wat ervaring heeft met zulke verbouwingen.
Om de slijtage van kettingen en tandwielen te vermijden werd er gekozen voor een aandrijving dmv een differentieel van een BMW.
De ombouw is nog niet afgelopen ,maar ik heb wel al enkele fotos van de gedane werken.
Daarom hebben we beslist om er een andere motor in te plaatsen en de keuze viel op een raptor 660!
De ombouw gebeurt door een maat van mij die al wat ervaring heeft met zulke verbouwingen.
Om de slijtage van kettingen en tandwielen te vermijden werd er gekozen voor een aandrijving dmv een differentieel van een BMW.
De ombouw is nog niet afgelopen ,maar ik heb wel al enkele fotos van de gedane werken.
-
- Quadracer
maak er wat leuks van
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze week is er niet veel veranderd aan de bug omdat er gewacht moest worden op stukken.En volgende week zal er ook niet veel gebeuren omdat mijn maat naar een trouw moet en daarna een verlengd weekend met vakantie is. Maar daarna zal het (hopelijk) wel vooruit gaan.
Voor de tussentijd nog wat fotos van de nodige verstevigingen,uitlaat,luchtfilterdoos en schakelpookje(met hendel om in achteruit te schakelen).
Voor de tussentijd nog wat fotos van de nodige verstevigingen,uitlaat,luchtfilterdoos en schakelpookje(met hendel om in achteruit te schakelen).
Laatst gewijzigd door joens op di 06 mei, 2008 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
De pro-flex vering is aangekomen,op maat van de bug besteld.Benieuwd wat dit gaat geven in het veld!
Verder staan de nieuwe inlaatstukjes erop, om de carbs recht te kunnen plaatsen. De cardans zijn al deels aangepast en zijn ze nu bezig de achterrem te monteren.
Het begint echt zwaar te kriebelen met da weer om er mee rond te vlammen!
De nieuwe veer naast de oude:
Op de bug:
inlaatstukjes:
Verder staan de nieuwe inlaatstukjes erop, om de carbs recht te kunnen plaatsen. De cardans zijn al deels aangepast en zijn ze nu bezig de achterrem te monteren.
Het begint echt zwaar te kriebelen met da weer om er mee rond te vlammen!
De nieuwe veer naast de oude:
Op de bug:
inlaatstukjes:
-
- Quad Master
- Contacteer:
zie er echt deftig uit ! doe zo verder
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe