raptor remt niet goed
-
- Quadrunner
- Contacteer:
raptor remt niet goed
hey
ik zit met een probleem
ik kon mijn tamklauw helemaal tegen mijn handvat knijpen
dus heb nieuwe remblokjes erop gezet
en ontlucht
en ik kan mijn rem nog steeds helemaal tot mijn handvat in knijpen
ik heb een raptor 660 bj 2005
iemand een idee wat dit kan zijn
gr peter
ik zit met een probleem
ik kon mijn tamklauw helemaal tegen mijn handvat knijpen
dus heb nieuwe remblokjes erop gezet
en ontlucht
en ik kan mijn rem nog steeds helemaal tot mijn handvat in knijpen
ik heb een raptor 660 bj 2005
iemand een idee wat dit kan zijn
gr peter
Laatst gewijzigd door quadje op wo 23 apr, 2008 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
- raptor350
- Quadracer
is nog 4de mogelijkheid namelijk dat je zuiger(s) in je remklauw vastzitten, door bv roest of vuil
dit had ik ook voor met men honda crossmoto, nieuwe remblokken gemonteerd en alles ontlucht en hij remde nog niet naar behoren ... ( schijf was ook goed!
Remklauw een nacht in de diesel gelaten en zuigers kwamen allebei los , daarna alles gemonteerd + ontlucht. Ik kon er weer stoppies mee maken
dit had ik ook voor met men honda crossmoto, nieuwe remblokken gemonteerd en alles ontlucht en hij remde nog niet naar behoren ... ( schijf was ook goed!
Remklauw een nacht in de diesel gelaten en zuigers kwamen allebei los , daarna alles gemonteerd + ontlucht. Ik kon er weer stoppies mee maken
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Hoi,
Geen druk op je handvat kan zijn.
1. Lucht in je remleidingen
2.leidingen naar de **** waardoor ze uitzetten oftewel
3.ergens verlies (miniem) oftewel je zuigertje in de handpomp stuk.
greetz
Het licht zeker niet aan .kromme schijven of je remcilinders die vast zitten,als je cilinders vast zitten moet je evenzeer druk hebben op je handvat.
Grt.karl
Geen druk op je handvat kan zijn.
1. Lucht in je remleidingen
2.leidingen naar de **** waardoor ze uitzetten oftewel
3.ergens verlies (miniem) oftewel je zuigertje in de handpomp stuk.
greetz
Het licht zeker niet aan .kromme schijven of je remcilinders die vast zitten,als je cilinders vast zitten moet je evenzeer druk hebben op je handvat.
Grt.karl
twee weken geleden in floyon na een ronde rijden geen druk meer op hendel ...was een nieuwe quad dus ik dacht ook lucht in leiding alles ontlucht ...bleef hetzelfde ...ik stond daar was nog een wedstrijd van 10uur....tot iemand zei je moet eens kijken of je schijf niet geplooid is iedereen begon te lachen ...we dachten kijk eens naar diene slimmerik...toch maar eens wiel afgepakt en de diene was inderdaad den slimmensten de schijf was geplooid ...DUS dat is 100% zeker als je schijf geplooid is heb je geen druk in stlilstand en al rijdend......karl schreef:Robby schreef:bij een kromme schijf zou je bij stilstand na enkele malen een normale remdruk moeten hebben, bij het rijden nimeer.
greetz
Onder het rijden voel je het dan ook aan je remhendel als je remd.
grt.
Als je schijf mss 3dubbel geplooid ismiq schreef:twee weken geleden in floyon na een ronde rijden geen druk meer op hendel ...was een nieuwe quad dus ik dacht ook lucht in leiding alles ontlucht ...bleef hetzelfde ...ik stond daar was nog een wedstrijd van 10uur....tot iemand zei je moet eens kijken of je schijf niet geplooid is iedereen begon te lachen ...we dachten kijk eens naar diene slimmerik...toch maar eens wiel afgepakt en de diene was inderdaad den slimmensten de schijf was geplooid ...DUS dat is 100% zeker als je schijf geplooid is heb je geen druk in stlilstand en al rijdend......karl schreef:Robby schreef:bij een kromme schijf zou je bij stilstand na enkele malen een normale remdruk moeten hebben, bij het rijden nimeer.
greetz
Onder het rijden voel je het dan ook aan je remhendel als je remd.
grt.