Ik ben de keringen van mijn waterpomp aan het vervangen maar ik heb eerst wat vragen voordat ik het verkeerd uitvoer.
Ik heb nu mijn koppelingsplaten eraf liggen, deze moesten toch worden vervangen, en het dekseltje van het waterpomp radje..
Nu kan je dat radje eraf draaien (denk ik) is dat de bedoeling?
En wat moet ik precies daarna doen.. Moet mijn koppelingshuis eraf en de hele complete deksel van de quad?
Groeten Twan
Waterpompkeringen vervangen YFZ 450
-
- Quad Expert
- Contacteer:
weet niet of je enkel de keering verander van de waterpomp of het asje ook, als je enkel de keering verandert kan die gewoon langs de kant van het schoepenwiel gebeuren, en voor derest moet het hele deksel eraf.
keering kan je als volgt veranderen: met een Tsleutel een korte knip geven en schoepenradje eraf halen,de oude keering er met een fijne schroevendraaier uitpeuteren, alles mooi proper maken en wat vet aan strijken en nieuwe keering op zen plaats duwen, schoepenradje terug vastzetten.
greetz
keering kan je als volgt veranderen: met een Tsleutel een korte knip geven en schoepenradje eraf halen,de oude keering er met een fijne schroevendraaier uitpeuteren, alles mooi proper maken en wat vet aan strijken en nieuwe keering op zen plaats duwen, schoepenradje terug vastzetten.
greetz