gelieve te sluiten

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
s.michiel
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door s.michiel »

tegen ons zeiden ze dat het niet mogelijk was met suzuki motor omdat die zoveel elec had we hebben geen vls genome omdat we hebben ze allebei geprobeerd en de w-tec was beter en was lichter en we hadden 2 SUZUKI'S LTR-450 en hedden ze geprobeerd met ohlins vering en de w-tec was sneller want men pa kan me nooit volgemaar toen wel en die is niet zo een beetje traager als mij dan en was veel gamakkelijker om snel te rijden gedurende lange tijd
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Randy Yamaha »

Frank MB schreef:
Randy Yamaha schreef:waarom niet 2 vlse? :P
Dan moet hij ook nog een aanhanger voor zijn laskar kopen, dat wil hij natuurlijk niet.
Dat slaat natuurlijk weer nergens op , je heb zelf een op die dinge gereden en ze deden het altijd prima :)
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Randy Yamaha schreef:
Frank MB schreef:
Randy Yamaha schreef:waarom niet 2 vlse? :P
Dan moet hij ook nog een aanhanger voor zijn laskar kopen, dat wil hij natuurlijk niet.
Dat slaat natuurlijk weer nergens op , je heb zelf een op die dinge gereden en ze deden het altijd prima :)
Jij weet de helft nog niet vriend, mijn frame was al 4 of 5 keer gelast, en 3x binnen tien uur het blok aan puin, dus ik weet niet waar jij al je mooie woorden vandaan haalt.

Ik stapte niet zomaar over, ik wilde graag rijden en niet sleutelen!
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Frank MB schreef:
Randy Yamaha schreef:
Frank MB schreef: Dan moet hij ook nog een aanhanger voor zijn laskar kopen, dat wil hij natuurlijk niet.
Jij weet de helft nog niet vriend, mijn frame was al 4 of 5 keer gelast, en 3x binnen tien uur het blok aan puin, dus ik weet niet waar jij al je mooie woorden vandaan haalt.

ik heb andere verhaale van mensen gehoort dus et zal wel aan mij legge :O
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Randy Yamaha schreef:
Frank MB schreef:
Randy Yamaha schreef: Dat slaat natuurlijk weer nergens op , je heb zelf een op die dinge gereden en ze deden het altijd prima :)

Jah ik ook, maarja, geloof wie je wil geloven, als je eenmaal meer mensen gesproken hebt die vls hebben gereden dan praat je wel anders.. Ik weet wel van welke mensen jij verhalen hebt gehoord, tja als je zo simpel bent om dit soort verhalen in de wereld te helpen, dan ben je echt zielig dat weet ik wel! :wink:
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Frank MB schreef:
Randy Yamaha schreef:
Frank MB schreef: Jij weet de helft nog niet vriend, mijn frame was al 4 of 5 keer gelast, en 3x binnen tien uur het blok aan puin, dus ik weet niet waar jij al je mooie woorden vandaan haalt.

Jah ik ook, maarja, geloof wie je wil geloven, als je eenmaal meer mensen gesproken hebt die vls hebben gereden dan praat je wel anders.. Ik weet wel van welke mensen jij verhalen hebt gehoord, tja als je zo simpel bent om dit soort verhalen in de wereld te helpen, dan ben je echt zielig dat weet ik wel! :wink:
wie zegt dat ik die verhaalen de wereld in heb geholpe dan :o volgens mij is dat toch egt iemand anders geweest maarja.. waar train jij tegewoordig dan?
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Randy Yamaha schreef:
Frank MB schreef:
Randy Yamaha schreef: ik heb andere verhaale van mensen gehoort dus et zal wel aan mij legge :O
wie zegt dat ik die verhaalen de wereld in heb geholpe dan :o volgens mij is dat toch egt iemand anders geweest maarja.. waar train jij tegewoordig dan?
Ik zeg toch niet dat jij het de wereld in heb geholpen, lezen is ook vak!
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Frank MB schreef:
Randy Yamaha schreef:
Frank MB schreef: Jah ik ook, maarja, geloof wie je wil geloven, als je eenmaal meer mensen gesproken hebt die vls hebben gereden dan praat je wel anders.. Ik weet wel van welke mensen jij verhalen hebt gehoord, tja als je zo simpel bent om dit soort verhalen in de wereld te helpen, dan ben je echt zielig dat weet ik wel! :wink:
Ik zeg toch niet dat jij het de wereld in heb geholpen, lezen is ook vak!
haha dislectie hebbe is ook een vak :P ( dat heb ik namelijk ) :P
s.michiel
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door s.michiel »

weet iem sterke velgen voor een w-tec want wij hadden suzuki velgen hier maar deze passen niet :? en geen douglas red rabels die liggen er standaard op en we rijden die kapot in genk
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

OMF beatlocks heb ik er op liggen zijn prima velgen en zeker een van de sterkste :rock:
2017 raptor 700 SE
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Douglas beadlocks achteraan erop, en douglas yellow labels vooraan, dan komt het helemaal goed.
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

jwb jij rijd pink-label nog niet kapot :lol:
never drive faster then your angel can fly
s.michiel
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door s.michiel »

wjb waar heb je deze velgen gehaald staan mij wel aan
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

moet je sharkracing even mailen :wink:
2017 raptor 700 SE
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

s.michiel schreef:weet iem sterke velgen voor een w-tec want wij hadden suzuki velgen hier maar deze passen niet :? en geen douglas red rabels die liggen er standaard op en we rijden die kapot in genk
suzuki velgen moeten normaal passen, desnoods is truukje nodig, moet je voor bij je dealer zijn, waar heb je trouwens gekocht.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Gesloten