Filmpje van Teun en Hans
-
- Quadrider
- Contacteer:
Dat zal aan je mediaplayer liggen. Wss van Microsoft. Probeer het eens af te spelen met Winamp of een andere player.bart schreef:wel geluid geen beeld
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quadrider
- Contacteer:
Idd, heb al een tuinslang gekocht en uitgesneden in spiraalvormFré schreef:zoek dan alvast iets om je grabbar te beschermen (geen plakband hoe dik die ook is, maar een dikke zacht-plastieken buis of zo), die van de warrior is nu zo mooi verchroomd...
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
ja hans, als je staand een wheely maak krijg je nooit meer je voet op de rem als ie op de grab bar landt
als je zit kun je dit nog wel
zag er wel heel spectaculair uit
je hebt trouwens wel een sterke hang naar de linkerkant van je quad als het op schade aan het plastic aankomt
alsof je het er om deed
maarrrrrr wel kek filmpje
als je zit kun je dit nog wel
zag er wel heel spectaculair uit
je hebt trouwens wel een sterke hang naar de linkerkant van je quad als het op schade aan het plastic aankomt
alsof je het er om deed
maarrrrrr wel kek filmpje
-
- Quad Expert
- Contacteer:
zolang dat je je rempedaaltje niet verliest zoals ik daarstraks, was wel nipt hoor, vijsje van de rempomp was gelost en pedaaltje hing onder de blaster, tegen100km/h en zeer kort achter de auto is dat maar een nare ervaring hoor.Wå®®iør schreef:Tscheelde niet veel , maar zolang ik die reactie niet heb om het magisch pedaaltje in te drukken ga ik dit wel nog zeker meemakenFré schreef:ah ook al iets meegemaakt misschien?