Raptor Nation->TE KOOP
Ja dat is universeel,je moet enkel een snelheidsignaal en toerentalsignaal hebben,er zijn 4 draadjes die je moet aansluiten,dus 1 toerental,2 nen +,3 nen -,en dan heb je nog een 4de draadje om de versnellingen in te leren,en dan ook uw snelheidssignaal(is er bij met een magneetje) maar dat kan je van uw km teller nemen.Mika schreef:Ik neem aan dat die dingen gewoon universeel zijn? Hoe sluit je dat precies aan?
En op basis van uw toerental en snelheid berekent hij in welke versnelling je staat,en duurt ongeveer 1-2 sec.Enkel den achteruit en neutral gaat niet.
Grtz
En ik heb nog een paar ideetjes zéairwolf schreef:ewel sprotje die xenon staat echt machtig ik wist wel dat jij nog enkele zaakjes voor ons in petto had!
Amai ni die produceren een massa licht,als ik bij ons het straat inrij(dat is nogal donker daar) dan is héél de straat verlichtnickv schreef:prachtig die xenon, streling voor het oog (als ge der ni te fel inkijkt tenminste )
Laatst gewijzigd door sprot op zo 27 apr, 2008 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadfanaat
Xenon komen van Ebay.sixman schreef:gearindicator kunt ge hier ook verkrijgen...motoparts in Wevelgem liggen er ook in de kast...
zeg me eens waar je die xenon lichten vandaan hebt?
gene last van uw alternator?
En ik denk dat ik gene last ga hebben,lampen zijn ook maar 35W en origineel dacht ik ook 30-35W dus trekt een 6amp origine en deze 7amp.
UPDATE
Ik heb nog een kleine update gedaan die ik deze week nog had ontvangen vanuit HongKong
Led lichtjes vooraan aan de koplampen een beetje "à la Audi R8"
Alleen verlichten ze mijn koplamp vanbinnen ook en dat was eigenlijk ni mijn bedoeling,
maja mss verander ik het nog
Genoeg gezeverd de foto's...
Led lichtjes vooraan aan de koplampen een beetje "à la Audi R8"
Alleen verlichten ze mijn koplamp vanbinnen ook en dat was eigenlijk ni mijn bedoeling,
maja mss verander ik het nog
Genoeg gezeverd de foto's...
- yamahakoppel
- Quad GOD