uitlaten usa
-
- Easy Quadrider
uitlaten usa
nog is over uitlaten sorry...
Ik ga van de zomer naar de Vs en zou me graag een uitlaat meebrengen van daar
iemand een goed idee zoek vooral power en niet overdreven lawaai
een Barkers dual vind ik niet slecht
of ben ik beter af met iets anders?
Graag jullie meningen
Ik ga van de zomer naar de Vs en zou me graag een uitlaat meebrengen van daar
iemand een goed idee zoek vooral power en niet overdreven lawaai
een Barkers dual vind ik niet slecht
of ben ik beter af met iets anders?
Graag jullie meningen
HMF is idd zeer mooi maar oorverdovend luid op een Grizzly bvb. Ik weet niet hoe het bij andere quads gaat klinken maar op mijne is het echt brutaal
Ik heb me daarom nog een quiet-core nabesteld want zo blijven rijden gaat slecht zijn voor de mensen hun trommelvliezen. Het is bijna net of er geen uitlaat onderhangt
Ik heb me daarom nog een quiet-core nabesteld want zo blijven rijden gaat slecht zijn voor de mensen hun trommelvliezen. Het is bijna net of er geen uitlaat onderhangt
Als jij een factuur hebt waarmee je kan aantonen wat het ding gekost heeft, dan is het geen probleem. Maar reken er dus wel op dat je wanneer het boven een bepaald bedrag uit komt (175 euro in Nederland), je er BTW over zal moeten betalen. Bijvoorbeeld iets wat omgerekend 200 euro kost, daar zal je dan nog 38 euro voor moeten betalen. Uiteraard moet je ook bij de douane aangeven dat je iets aan te geven hebt, wanneer het duurder is dan dat bedrag. Anders komt er nog een boete bovenop. Een factuur met een vals bedrag kan ook, maar ik sta niet in voor de gevolgen
Ik heb 1 besteld uit amerika
Maar heb het nu al een week betaald met Paypal maar ik krijg geen reactie meer
Ga nog enkele dagen wachten
En als ik dan nog steeds niets hoor
Dan ga ik een klacht indienen bij Paypal
want normaal zou je gedekt zitten tot een 1.000 euro
als de verkoper zijn overeenkomst niet nakomt
Leemanske schreef:Ik heb 1 besteld uit amerika
Maak u maar niet ongerust, soms kan een levering tot 4 weken onderweg zijn. Als ge een bevestiging van Paypal hebt gehad dat uw geld is overgemaakt komt dat allemaal wel in orde. Geen probleem
Ze werken niet allemaal met een trackingnumer, dat heb ik ondertussen al ondervonden.
Dat hij niet reageerd is geen reden tot ongerustheid. Het kan zijn dat ge uw mail specifiek naar de persoon moet sturen die over de bestellingen gaat.
Hebt ge geen bevestigings mail gehad waarin staat dat uw bestelling goed ontvangen is ?
Dat hij niet reageerd is geen reden tot ongerustheid. Het kan zijn dat ge uw mail specifiek naar de persoon moet sturen die over de bestellingen gaat.
Hebt ge geen bevestigings mail gehad waarin staat dat uw bestelling goed ontvangen is ?