Hey
Toen we de weersverwachtingen hadden gezien wisten we zeker dat we zondag gingen rijden.
Samen met WJB#222 met zn w-tec en een andere vriend met een yfz.
Zondag om half 12 stond willem hier op de stoep te tuteren met zn auto en aanhanger.
Omdat de vorige keer in genk zijn stuurstang afgebroken was zouden we van tevoren nog even een nieuwe stuurstang erop zetten. Luuk zou later komen als we klaar waren met sleutelen. Ook moest mijn ktm nog een verse filter krijgen.
Rond 2 uur stond luuk voor de deur met zijn yfz, heel mooie quad
We waren toen nog niet klaar met de stang, maar gelukkig een dikke 3 kwartier later toch nog kunnen gaan rijden.
De eerste keer dat we wat paden opgingen reed ik als laatste wat ik ook NIET meer gedaan heb. Het was heel warm dus stofte heel erg. En zeker na die 2 quads die alles nog in mn ogen spaaiden!
We zijn al snel terug gekeerd omdat luuk zn bar-pad kwijt was. Die hadden we net bij ons huis terug gevonden en toen zijn we meteen al wat gaan drinken na al dat stof.
Vervolgens zijn we weer effe de zandpaden op gegaan.
Toen hebben we een klein crossterreintje hier in de buurt bezocht waar we wat hebben gespeeld. Jammer genoeg hadden we geen camera bij en hebben we dus geen foto's kunnen maken.
Daar waren we om kwart voor 5 uitgespeeld en toen weer wat wezen rijden op wat zandpaden.
Ik reed voorop, erachter luuk en erachter willemjan. Na een tijdje keek ik om en zag ik willem jan achter mij aan komen die stop tekens gaf. Luuk kon ik niet vinden. Hij zei dat luuk in een s bocht via een boom over de kop is geslagen, waarna de quad en hij in een sloot terecht gekomen zijn
We zijn toen heel snel terug gereden naar hem en hebben de quad uit de sloot getilt. Hij zelf had niets. De quad had een kromme spoorstang, een kleine slag in zn voorvelg, witte kleine vouw in zijn achterkap en een kromme kapsteun.
We zijn terug naar huis gereden waar we de kapsteun recht gebogen hebben en de quads/motor af schoongemaakt hebben. Toen hebben we gegeten en is luuk opgehaald en willem weggegaan..
Helaas maar een paar fotos, en dat zijn die na het schoonmaken..
Ciao