-->> Sven's Black & Red Banshee <<--
-
- Pro Quadrider
very nice!
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadfanaat
-
- Quadrunner
hey dude wanneer gaan we nog eens rijden?
k zal eens een kwaai telefoontje doen naar uwen baas da die u es vrij geeft!
en wat die power discussie betreft... da moeten we ook eens gaan testen he maat... niet dat t vorigez keer nie duielijk was...
maar laat dat gewoon n goed excuus zijn om uw blingquad nog eens uit te halen,
en by the way, als ge u es verveelt give me a call, kunnen we eens gaan "shoppen" haha
k zal eens een kwaai telefoontje doen naar uwen baas da die u es vrij geeft!
en wat die power discussie betreft... da moeten we ook eens gaan testen he maat... niet dat t vorigez keer nie duielijk was...
maar laat dat gewoon n goed excuus zijn om uw blingquad nog eens uit te halen,
en by the way, als ge u es verveelt give me a call, kunnen we eens gaan "shoppen" haha
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
Beste lui,
Bij deze weer een UPDATE...
na een tijdje uit de geweest te zijn vanwege : http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=22756
ben ik nu weer helemaal terug.
Take a look guys...
Ben begonne met het polijsten van het motorblok...
gemonteerd:
Billet Tankdop gekregen van RuffRider 'Murry' Thx nog e
Nieuwe 'Trail Tech' Spots:
Nieuw LED-achterlicht en achteras lichtjes gepolijst.
Morgen ga ik nog eens alles opblinken met Pasta en dan worden er nog KW-veren geplaatst
Fotos volgen nog
Greetzzz
Bij deze weer een UPDATE...
na een tijdje uit de geweest te zijn vanwege : http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=22756
ben ik nu weer helemaal terug.
Take a look guys...
Ben begonne met het polijsten van het motorblok...
gemonteerd:
Billet Tankdop gekregen van RuffRider 'Murry' Thx nog e
Nieuwe 'Trail Tech' Spots:
Nieuw LED-achterlicht en achteras lichtjes gepolijst.
Morgen ga ik nog eens alles opblinken met Pasta en dan worden er nog KW-veren geplaatst
Fotos volgen nog
Greetzzz
waar een weg is, is een weelie
-
- Quadracer
nice ! maar een andere bumper zou het helemaal afmaken
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
jaja nice quadje he,
ferm polierwerk kerel, heb t live in actie gezien, was goed bezig, gaan ons binnenkort met nog meer dingen bezig houden he?
lampkes van traziltech zijn echt serieus de moeite waard kerel, na veel twijfelen toch de perfecte keuze gemaakt!
ferm polierwerk kerel, heb t live in actie gezien, was goed bezig, gaan ons binnenkort met nog meer dingen bezig houden he?
lampkes van traziltech zijn echt serieus de moeite waard kerel, na veel twijfelen toch de perfecte keuze gemaakt!
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
Ik weet het niet, maar heb een voorliefde voor die orginele banshee bumper vind het wat hebben, denk wel dat ik hem nog eens ooit laat verchroomen.Blaster-boy schreef:nice ! maar een andere bumper zou het helemaal afmaken
Zeer tevreden van, super baanvast kan Ruff Ryder ook wel bevestigenvanpee jelle schreef:even een vraagje ben je tevreden van de banden die erop staan houden ze goed de baan in de regen?
Thxx ManFlangleR schreef:brrrr fermen shee dat je hebt man
mooi gepolierd
Idd heb een goede keuze gemaakt beter dan de orginele tenminste heheRuff Ryder schreef:jaja nice quadje he,
waar een weg is, is een weelie
-
- Pro Quadrider
goed bezig !
banshee power !
- yamahakoppel
- Quad GOD
vette quad in real life nog beter zoals de meeste quads eigenlijk
het geluid van zo een banchee, gewoon af is de tweede waar ik mee rijd en het geluid is vet
het geluid van zo een banchee, gewoon af is de tweede waar ik mee rijd en het geluid is vet
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !