welke uitlaat
Klopt, hele uitlaatlijn is natuurlijk altijd beter !
maar doma is helemaal niet luid, die maken gekuerde uitlaten voor op de cross, en dan moet je ook onder de 96 of 98db zitten.
Met spark-arrestor maakt ie niet veel meer geluid dan een originele.
ZOnder natuurlijk wel, n heel diep geluid, maar nog lang niet zo hard als een yoshi of FP/EP
maar doma is helemaal niet luid, die maken gekuerde uitlaten voor op de cross, en dan moet je ook onder de 96 of 98db zitten.
Met spark-arrestor maakt ie niet veel meer geluid dan een originele.
ZOnder natuurlijk wel, n heel diep geluid, maar nog lang niet zo hard als een yoshi of FP/EP
-
- Easy Quadrider
de orginele voorbocht die gaat er af aangezien ik meer power wil
maar het geluid moet zoweinig mogelijk zijn
ik heb links en rechts gehoort dat leovinci goed is en de voorbocht van white brothers maar hebbe die dempers ook
greetz mark
maar het geluid moet zoweinig mogelijk zijn
ik heb links en rechts gehoort dat leovinci goed is en de voorbocht van white brothers maar hebbe die dempers ook
greetz mark
i love my dog kenza (bordaeux dog)
men nieuwe focus clipper 1.8 tdci titanium
ik heb hem van 25/08/08
men nieuwe focus clipper 1.8 tdci titanium
ik heb hem van 25/08/08
Een voorbocht zonder de demper die ernij hoort, daar heb je niets aan, dat is wat ik al zei, die dingen zijn op mekaar afgesteld.
Neem je een WB voorbocht, dan moet je ook WB demper erbij nemen.
De diameters van de buizen van verschillende merken komen toch al niet overeen, dus dat past niet.
Waarom geen Doma, zoals ik al zei, goeie prestaties, weinig geluid met de DB killer erbij (is goedgekeurd voor op de cross, dus zeker niet teveel lawaai). Wil je toch eens wat herrie maken, kan de db killer er met één vijsje uitgehaald worden.
Je vraagt raad van andere quadrijders, maar zou nog een model nemen wat niemand gebruikt.
Denk eraan, de condities in USA enzo zijn anders als hier, dus de prestaties van die uitlaten zullen hier ook anders zijn.
Neem je een WB voorbocht, dan moet je ook WB demper erbij nemen.
De diameters van de buizen van verschillende merken komen toch al niet overeen, dus dat past niet.
Waarom geen Doma, zoals ik al zei, goeie prestaties, weinig geluid met de DB killer erbij (is goedgekeurd voor op de cross, dus zeker niet teveel lawaai). Wil je toch eens wat herrie maken, kan de db killer er met één vijsje uitgehaald worden.
Je vraagt raad van andere quadrijders, maar zou nog een model nemen wat niemand gebruikt.
Denk eraan, de condities in USA enzo zijn anders als hier, dus de prestaties van die uitlaten zullen hier ook anders zijn.
Ik heb een leovince, deze geeft veel vermogen af zonder killer (en dan geeft deze ook een pak herrie), alleen zodra je er een killer in stopt wordt het vermogen gesmoord op lage toeren. Over white brothers heb ik vele goede verhalen gehoord alleen in de States kijken ze niet zo krap qua geluid. Dus deze uitlaten maken ook veel lawaai 100 db minimaal. (ps white brothers is failliet, maar de uitlaten hebben een doorstart gemaakt onder een andere merknaam.)
Om niet nog een topic bij te maken .
Waar kan je best een volledige doma lijn bestellen ? (liefst zo cheap mogelijk)
Want ik heb al want prijzen en ik vind ze toch een beetje prijzig daar kan ik even goed een yoshi kopen
Waar kan je best een volledige doma lijn bestellen ? (liefst zo cheap mogelijk)
Want ik heb al want prijzen en ik vind ze toch een beetje prijzig daar kan ik even goed een yoshi kopen
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Da's die van moorverken en stilletjes kan je dat niet noemen
En deze is de mijne die is wel minder van volumme.
http://www.youtube.com/watch?v=jX3WG-f7SNc
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net