Rear Skid Plate
Rear Skid Plate
Heb vandaag mijn Rear Skid Plate erop bevestigd. Ik vindt dit wel een echte aanrader wie veel aan offroad doet. Ik heb nu mijn quad bijna 2maand in bezit en dit is nu het resultaat van de originele bevesting na enkele offroad parcours.
Hier zie je dat die ijzeren plaat verwrongen is alsook zie je dat aan de kant van de ketting die helemaal ingeslepen is door dat ie een duw heeft gehad vanonder.
Bout door bevestiging getrokken
Remschijf heeft in het ijzer geslepen, in het echt veel beter te zien hoe die ingeslepen is.
Onderkant van de remschijf
Nu de vervangingsplaat die ik steek bestaande uit 5mm aluminium
Dit zal wel een heuse verbetering zijn want ik heb vorig weeken met mijn xbot erop moeten staan omdat ie volledig naar binnen geplooid was dat origineel onderdeel.
Hier zie je dat die ijzeren plaat verwrongen is alsook zie je dat aan de kant van de ketting die helemaal ingeslepen is door dat ie een duw heeft gehad vanonder.
Bout door bevestiging getrokken
Remschijf heeft in het ijzer geslepen, in het echt veel beter te zien hoe die ingeslepen is.
Onderkant van de remschijf
Nu de vervangingsplaat die ik steek bestaande uit 5mm aluminium
Dit zal wel een heuse verbetering zijn want ik heb vorig weeken met mijn xbot erop moeten staan omdat ie volledig naar binnen geplooid was dat origineel onderdeel.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Easy Quadrider
ik weet niet maar aluminium kunde da ook tig lassen ?? naar mijn schijn is dit te lassen met een laspost die niet alterneert en geen gewone laspost welke weet ik niet juist.FLIPmode schreef:home-made las is eigelijk mooie las met de tig en zeker zo stevig als half automaat. Echt wel mooi gemaakt
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
tig gelast, en is niet home made, als jullie dit zouden lassen zou het er niet eens maar als een skidplate uitzien, ha haSg6 schreef:kan u geen ongelijk geven da was mijn eerste reactie als ik die in mijn hand had, HOME MADE lassenRalph schreef:Ziet er wel goed uit, maar die lassen ziet er uit als home-made
Met een tig post kunt ge zowat alles lassen(met de juiste toevoeging natuurlijk) ,voordelen->Spat niet en als ge en beetje handig zijt de mooiste lassen met een makkelijk te controleren smeltbad.Oja een halfautomaat is niet altijd de oplossing zeker niet voor dun aluminium.
'k Heb zowat met alles al eens gelast en de tig blijft voor mij de oplossing voor het fijne werk(duurt allen wat langer )
greetZ
'k Heb zowat met alles al eens gelast en de tig blijft voor mij de oplossing voor het fijne werk(duurt allen wat langer )
greetZ