uitlaten usa
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
ik heb via ebay.com een complete lijn van HMF gekocht het is een Bill Ballance Pro Black Chroom met gratis quite core en jet kit. Ik heb hem besteld bij atv galaxy. Ik heb al veel bij deze ebay shop gekocht voor diverse quads en altijd naar tevredenheid. Met deze dollarkoers ben je gek als je niet in de U.S.A. koopt
Als je zoekt in ebay op member atv galaxy vind je hem zo.
De complete uitlaat was 360 euro inclusief verzendkosten ik moest aan de deur nog 45 euro aan taxen afrekenen.
Als iemand dat wilt kan ik nog wel zo éen bestellen bij deze firma.
Het duurde 4 weken voordat ie bij mij aankwam maar dat hadden ze van tevoren al gemeld.
Circa 3/4 weken om te fabriceren en 1 week voor het transport naar nederland.
Als je zoekt in ebay op member atv galaxy vind je hem zo.
De complete uitlaat was 360 euro inclusief verzendkosten ik moest aan de deur nog 45 euro aan taxen afrekenen.
Als iemand dat wilt kan ik nog wel zo éen bestellen bij deze firma.
Het duurde 4 weken voordat ie bij mij aankwam maar dat hadden ze van tevoren al gemeld.
Circa 3/4 weken om te fabriceren en 1 week voor het transport naar nederland.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
de nederlandse douane doet volgens mij maar wat want de ene keer heb ik op een pakket twv 150 dollar geen taxen en de andere keer op eentje van 80 dollar weer wel. Het lijkt wel alsof ze soms wel, en soms niet naar de paketten kijken die er voorbij gaan.
Amerikanen zullen overigens niet snel gift op een pakket zetten, hooguit een iets mindere waarde.
Het is namelijk een federal offence om onjuiste gegevens op een pakket te zetten naar het buitenland.
Als een eboy shop telkens gift op een pakket zou zetten dan konden ze naar verloop van tijd weleens een bezoekje krijgen van de u.s. customs. Sommige shops zetten al in hun advertentie dat ze niet als gift verzenden. Wat ik wel vaak doe is om een lagere waarde vragen dan de werkelijke. Bijv als iets 150 dollar kost dat ze er dan 75 dollar op zetten. De douane in nederland heeft niet een boekje of zoeits waar alle onderdelen van quads in staan dus gokken ze vaak wat of gaan uit van de waarde die op het pakket staat vermeld. Feit blijft dat je nog steeds lekker goedkoop kunt shoppen in amerika.
Amerikanen zullen overigens niet snel gift op een pakket zetten, hooguit een iets mindere waarde.
Het is namelijk een federal offence om onjuiste gegevens op een pakket te zetten naar het buitenland.
Als een eboy shop telkens gift op een pakket zou zetten dan konden ze naar verloop van tijd weleens een bezoekje krijgen van de u.s. customs. Sommige shops zetten al in hun advertentie dat ze niet als gift verzenden. Wat ik wel vaak doe is om een lagere waarde vragen dan de werkelijke. Bijv als iets 150 dollar kost dat ze er dan 75 dollar op zetten. De douane in nederland heeft niet een boekje of zoeits waar alle onderdelen van quads in staan dus gokken ze vaak wat of gaan uit van de waarde die op het pakket staat vermeld. Feit blijft dat je nog steeds lekker goedkoop kunt shoppen in amerika.
ger schreef:Wat ik wel vaak doe is om een lagere waarde vragen dan de werkelijke. Bijv als iets 150 dollar kost dat ze er dan 75 dollar op zetten. De douane in nederland heeft niet een boekje of zoeits waar alle onderdelen van quads in staan dus gokken ze vaak wat of gaan uit van de waarde die op het pakket staat vermeld. Feit blijft dat je nog steeds lekker goedkoop kunt shoppen in amerika.
Zo doe ik het ook altijd
En ATV Galaxy is een zeer betrouwbaar bedrijf, heb er al veel besteld
-
- Quadverslaafde
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Danny schreef:en is bij die amerikaanse modellen alle aansluitings en bevestigingspunten hetzelfde? want dan ga ik mischien via die site ook is bestellen. alleen vind ik hem niet op ebay maar wel op zijne gewone site.
gewoon via een vergelijkbaar item op ebay vragen om wat je precies wilt dan ga je op zeker