hallo ik heb een nieuwe quad aangekocht raptor 700
maar na een 100 tal kilometers gereden te hebben heb ik een paar vraagjes
als ik op mijn voorste rem duw trekt mijn quad helemaal naar links heb dit proberen op te lossen door te ontluchten maar helpt niet.
als ik boven de 70rijdt heb ik het gevoel dat de quad zelf zijn weg begint te zoeken (gaat van links naar rechts)
ik rij met baanbanden die op 0,4bar staan indien ik er meer lucht in doe durf ik nog minder snel te rijden
kan iemand mij helpen met goede tips om deze problemen op te lossen
zijn de banden goed uitgelijnt?
eventueel laten balanceren.
zijn de banden mooi gelijk? want met sommige baanbanden (innova's) heb je soms ongelijke banden.
Gewoon terug bij de dealer gaan afzetten ! Denk dat er hier op het forum een tijdje geleden het zelfde probleem over de voorrem gestaan heeft. maar ben ni zeker dat het ook over de raptor 700 ging. normaal is het zeker niet ! dus de dealer lost het wel op.
Baanbanden zoeken altijd wat meer dan andere banden. kun je wat verhelpen door uw toespoor wat bij te regelen,wielen laten uitballanceren ! en de omtrek is controleren en vergelijken.
Probeer je hoofdletters eens uit te zetten, dit komt nogal schreeuwerig over.
In Maaseik ? nieuw gekocht? dan zal jet bij JumpingJet zijn, heb je al contact opgenomen met hen?
ga er gewoon even terug langs, bel ze desnoods even op, ze gaan dit zeker voor je oplossen.
yo
ik zie da je hulp zoekt van iemand omgeving st truiden.
ik en jona zijn van st truiden en we willen u graag helpen met u quad.
wij doen alles zelf aan die van ons.
dus, je laat maar iets weten.